op vakantie

hmimes

New member
vindt het zo leuk maar ook spannend we gaan over 3 wkn dgn naar turkijke voor het eerst met zn 3en. Ben nu al het pakken en zo zal denk ik 18 graden zijn heerlijk .

We hebben een all inc genomen en vraag me af .
In de ochtend geef ik een papfles maar wij gaan dan aan tafel . En het leukst zou zijn als die mee eet ontbijt . Ik kan toch alleen melk geven en dan met ons broodjes en zo ? Ik moet het hele programma omgooien denk ik . Neem voor de zekerheid wel pyama papjes mee voor de avond .

Tips zijn welkom xxx
 
Leuk op vakantie!
Wat ik vooral niet zou doen, is zijn hele ritme en gewoontes omgooien.....maar zoveel mogelijk het ritme van thuis aanhouden. Je kunt hem toch gewoon een papfles geven ( ik weet niet hoe laat hij die krijgt?) en dan bij jullie aan tafel nog een stukje brood ofzo?
 
Wat een heerlijk vooruitzicht.

Ik zou zeker zijn ritme niet gaan omgooien. Uiteraard kan je hem melk geven en brood aan de ontbijttafel maar ik zou geloof ik op de kamer hem een lekkere papfles geven en dan met zijn allen gaan ontbijten.

Vaak is de All-Inc ook later ontbijt dan dat Ayoub zijn fles krijgt (denk ik) Laat het maar gewoon op je af komen, dat is het beste. Wellicht veranderd zijn ritme sowieso als je in Turkije bent.

Ga er lekker van genieten meid. Liefs
 
Terug
Bovenaan