Op vraag voeden

Hey ,

Juist dat kan echt geen kwaad om hem door te laten slapen. Zolang hij zich overdag maar om de 3-4 uur meld. Mijn dochter hetzelfde... Maar las bij de reactie's ergens staan dat ze zich echt wel melden. Nou geloof me je hebt ook stille hongerlijders.. Zo is het ook met mijn zoontje gegaan Hij dronk met 2 weken van de 80 die hij mocht 60-65 op... Maar bleef wel afvallen. Terwijl hij verder zeer tevreden was ook genoeg poep en plas luiers had en op de momenten op de dag ook echt wel lekker wakker was.. Nu mijn 4 de ... mijn dochtertje nu 2 weken oud... Heeft doet hetzelfde ik geef ook op vraag zit overdag niet echt ritme in maar van half 12 tot 5-6 in de ochtend houd ze ook vol. Maar haar gewicht gaat ook op en neer... Ik ben paar keer naar cb geweest om te wegen... Maar je hebt ook van tefal babyweegschalen.. En zolang ik bv geef. Wil ik er toch wel zeker van zijn dat ze voldoende aankomt of in ieder geval een stijgende lijn al is het maar klein.

plus ze hebben me aardig meerdere malen erop hebben gewezen dat ze ook veel voormelk krijgt en tegen de tijd dat de volle melk komt ze te moe is om lang genoeg door te drinken voor de nodige voedings stoffen.
 
Terug
Bovenaan