Op welke dag positieve ovulatietest

A

Anoniem

Guest
<p>hee meiden, ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten (clearblue). Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus en heb nog geen positieve test/smiley gehad. De eerste twee cyclussen waren 31 dagen. Volgens die berekening zou ik morgen mijn ovulatie moeten hebben volgens de app Flo. Hopelijk krijg ik niet een langere cyclus als ik later mijn eisprong heb..</p><p>hoe is jullie ervaring en op welke dag van jullie cyclus hadden jullie de ovulatie? </p>

Voor mijn miskraam rond dag 20-23 en een cyclus van 32-35 dagen. Na mijn mk 1 cyclus gehad en positieve ovulatietest op dag 16. Nu weer zwanger!

Mijn cyclus is 29 dagen en had een positieve test op dag 15, de 16e had ik mijn eisprong. 
Gewoon even elke dag rond dezelfde tijd testen. Het kan heel kort zijn! Mijn clearblue ovulatie test geeft de 2 vruchtbaarste dagen aan en bij mij was dat maar 1 dag.

Dank jullie wel voor de reacties! Ik denk echt dat ik vorige maanden mijn ei dus echt heb gemist omdat die later blijkt te zijn dan dat ik dacht en we toen even geen zin meer hadden. 
Nu hoop ik wel dat ik dan morgen of overmorgen die positieve test heb aangezien mn vriend woensdag tm vrijdag weg is voor werk. En anders is het jammer en dan zien we wel hoe het loopt we zijn nog niet zo gek lang bezig. Maargoed dat maakt de wens niet minder groot natuurlijk!

Dat hadden wij ook, ik dacht dat die altijd veel eerder was. Half jaar klungelen, daarna ovulatietest en het was direct raak
Succes!

Dankjewel! En dan vandaag is mijn smiley er! Hoe blij kun je zijn met een positieve ovutest?
Vandaag en morgen dan toch gezellig maken en dan hopelijk een positieve test aan het eind van de maand.

Terug
Bovenaan