Op welke dag positieve ovulatietest

https://ibb.co/gSNjkKt
Hoi danes, inmiddels ronde 6. Hopelijk is de foto te zien, want het lukt niet helemaal. 
Mooie oplopende strepen van de ovulatietest van sensitest, terwijl de clearblue (paars en roze) beide nog geen smiley aangeven? 
Ik snap er niks van.. Overigens vorige 2 x  beide maar 1 dag een smiley op de roze. ( en dan had ik die al gehad zeg maar) De paarse pas vanaf deze cyclus gebruikt. 
Verder vanaf het begin al sensitest gebruikt en vanaf ronde 4 pas clearblue erbij.
waar blijft dus de smiley? 

Muisjex ik denk dat je nog even moet doortesten, de teststreep is nog niet zo donker als de controlestreep. Ik zag net op mijn eigen test van clearblue toen ik de teststick eruit haalde dat beide strepen echt even donker waren toen ik de smiley had, de andere dagen was dit echt een stuk lichter.
ik ga ook nu niet meer verder testen na de smiley.
heel veel succes!

Bij mij verschilt de eisprong van dag 17 tot dag 31 mooi geintje dus die ovulatietesten haha! Ik gebruik ze namelijk van clearblue . Ik vind dat het makkelijkst met de smiley.
gelukkig temp ik ook en zo weet ik ongeveer wanneer ik moet gaan testen. 
Vorige maand een miskraam gehad nu volgende ronde vandaag op cd 29 een smiley!!

[quote quote=10188506]https://ibb.co/gSNjkKt Hoi danes, inmiddels ronde 6. Hopelijk is de foto te zien, want het lukt niet helemaal. Mooie oplopende strepen van de ovulatietest van sensitest, terwijl de clearblue (paars en roze) beide nog geen smiley aangeven? Ik snap er niks van.. Overigens vorige 2 x beide maar 1 dag een smiley op de roze. ( en dan had ik die al gehad zeg maar) De paarse pas vanaf deze cyclus gebruikt. Verder vanaf het begin al sensitest gebruikt en vanaf ronde 4 pas clearblue erbij. waar blijft dus de smiley?[/quote]

Hij moet nog komen, ik heb deze ovulatie testjes ook. Ik wil hem heel graag laten zien maar hoe voeg ik hier een foto toe.. haha! 

Ik had met mijn ovulatietesten van 2besure een duidelijk piek en je zag 'm afnemen maar daarbij ook die van clear blue gebruikt maar daar was al die dagen geen smilie op te vinden 

Hi dames, 
Ik wil ook graag even reageren. Ik zit inmiddels op dag 24 van mijn cyclus en ik heb (naar mijn idee) nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik behoor uiteraard weer tot die categorie die altijd twee streepjes heeft op zo'n test haha. Afgelopen 2 keer was mijn cyclus 36 dagen. Wat denken jullie, zou hij nog kunnen komen of zal ik maar stoppen met testen ? wordt er een beetje onzeker van! Misschien nergens voor nodig hoor, maar wil gewoon een duidelijke dikke tweede streep haha! Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien! 
https://www.mupload.nl/img/msorw5sf6tq3.jpg

[quote quote=10189840]Ik had met mijn ovulatietesten van 2besure een duidelijk piek en je zag ‘m afnemen maar daarbij ook die van clear blue gebruikt maar daar was al die dagen geen smilie op te vinden[/quote]
Precies dat... heb overigens nog steeds geen smileys gezien.. ovulatietest Sensitest blijft een lichte streep aangeven? Normaal verdwijnt hij na de piek..? Ik snap er helemaal niks meer van :p 

Hoi dames,
Ik gebruik deze maand ook voor het eerst ovulatietesten (action). De app Flo gaf aan dat ik afgelopen dinsdag mijn eisprong zou hebben, maar dit kwam niet overeen met de testen (heel licht streepje). Ik heb een andere app gedownload en die gaf aan vrijdag (vandaag). De hele week dagelijks getest en een half uur geleden een hele duidelijke donkere lijn! Ik zit op dag 16 en mijn cyclus duurt meestal 29 dagen. 

Terug
Bovenaan