op welke datum uitgerekend?

Hallo allemaal,

Wij zijn ook zwanger!! Whoehaa! Ik geloof het nog steeds niet helemaal, maar na 3 zwangerschapstesten moet ik het toch maar geloven

Ik ben erg benieuwd wanneer jullie allemaal zijn uitgerekend..

Ikzelf ben 21 april uitgerekend (uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie)

groetjes!

Hello!

Ik weet sinds 26 april dat wij weer zwanger zijn. In juni een miskraam gehad dus erg blij maar nog wel voorzichtig....
Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben doordat ik geen menstruatie heb gehad maar ik ga uit van zondag 5 april. Kan iets eerder worden nog dan die datum, maar het zal niet meer dan een week uitmaken.

Jullie al veel kwaaltjes? Ik heb enorme jeuk aan mn borsten en heb  last van moodswings... Ik huil heel snel en dat is niet zo erg, maar lastige is is dat ik erg snel boos ben. Ik herken mezelf bijna niet!

Groetjes!

heey,

ik ben 5 april uitgerekend van mijn tweede kindje, maar net wat jannie zegt, dat kan nog wel een beetje verschillen.

ach en de baby`s komen toch wanneer ze  het uitkomen.

gr. mama van elmar

Ik weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekent waarschijnlijk zo rond de 15e.
Maar inderdaad heel herkenbaar dat huilen. Ik vindt zwanger zijn echt iets fantastisch, maar waar ik inderdaad nu weer tegenop zag is dat labiel zijn door die hormonen.

Ook wel weer grappig want ik heb het dus ook andersom. Als ik een keer ergens om moet lachen, blijf ik er helemaal in hangen. Dan zit ik weer met tranen over mijn wangen, terwijl het  dan ook weer niet zo grappig was...

liefs pamma

hoi

Ik ben vooral erg moe en ik heb ontzettende honger, ik word dan misselijk en dan moet ik echt iets eten.
En ik heb een zeurend gevoel onder in mijn buik.
Ik   heb met mijn 1ste helemaal geen kwaaltjes gehad.

groetjes

Hoihoi allemaal..
Allereerst natuurlijk van harte met jullie zwangerschappen..
Wij zijn op 18-04-2009 uitgerekend,en weten het nu sinds afgelopen dinsdag..
Slaap gelijk slecht,heb s'avonds een buik als een ballon,heerlijk emotioneel enneuhhh..gewoon vrolijk zwanger dus..hahaha

Terug
Bovenaan