op welke datum uitgerekend?

tot nu toe nog 10 april, goede vrijdag!
maar dat kan strax met de echo maar zo veranderen, bij mijn zoon bleek ik toen ook 4 dagen korter dan gedacht. Maar inderdaad ze komen toch wanneer ze zelf zin hebben
Van mijn zoon was ik 21 juli uitgerekend maar hij kwam de 31 ste
Dus als ik strax een definitieve datum heb tel ik daar in gedachte al 10 dagen bij op haha

Hallo meiden,
Leuk om al die ervaringen te delen zeg!
Ik ben uitgerekend op 6 april, maar definitief ga ik waarschijnlijk woensdag horen. Ik heb dan de eerste echo, met 7 weken en 2 dagen.
Ik heb in april een miskraam gehad en na 3 rondes ben ik weer zwanger. Ik vind het allemaal enorm spannend. Vanaf vorige week maandag tot eergister had ik oud bloedverlies. Maar waar ik me echt zorgen om maakte was dat ik van  dinsdag op woensdagnacht ook helderrood bloed ben verloren. Ik had geen kramp en het was ook niet veel, dus ik heb maar geprobeerd weer te gaan slapen. Toen ik die ochtend opstond was het helderrode bloed al weer verdwenen en was het nog een klein beetje oud bloed. Voor de zekerheid toch maar de VK gebeld en zij verwees mij door naar het echocentrum. Volgende week is het dus voor ons erop of eronder. Ik ben nog best positief, en ik voel me erg zwanger(inclusief misselijkheid, overgeven en opgezette buik) en ik heb er nu al meer vertrouwen in dan de vorige keer, maar ik weet ook dat het zo maar mis kan gaan. Dus echt heel gerust ga ik er woensdag ook niet naar toe.
Ik hoop dat het hartje klopt en dat ik dan een beetje kan gaan genieten van de zwangerschap.....
Jullie allemaal veel succes met alle kwaaltjes en zullen we elkaar op de hoogte houden van de 1e echo?
Groetjes,
Karin

Hoi hoi hier volgens de berekeningen is 19 april de uitgerekende datum maar ons meiske was 17 dagen te laat dus ik voel het wel wanneer beeb zin heeft om zich te laten zien!

Hey hallo allemaal,

Ik ben Kristel (31) en woon in Maastricht met mijn man en dochter van 2.

Allereerst nog gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Hoop voor ons allemaal dat alles goed verloopt tot de bevalling.

Ik ben uitgerekend op 6 april volgens mijn eigen berekening. 08 september pas de echo en dan weten we het zeker. Kon niet eerder moet helaas via het ziekenhuis gaan allemaal deze keer. Maar ja afwachten maar.

Ik heb alleen last van redelijk veel misselijkheid en moeheid.
Als ik even denk dat ik rust heb dan komt mijn dochter die aandacht wil.
Er zit dus maar niets anders op dan 's-avonds vroeg naar bed.
Mijn dochter gaat komende dinsdag gelukkig weer 2 ochtenden en 1 middag naar de peuterspeelzaal en kan ik wat extra rust nemen tussendoor.

Ik raad iedereen dit te doen aangezien ik weet hoeveel je het nodig hebt.
Bij de eerste had ik zoiets van ach extra rust hoef ik niet maar later berouw je het.

Even voor de andere moeders met kinderen hoe doen jullie het bespreken cq doornemen met jullie kinderen. Wij nemen die van ons overal mee naar toe om haar alles "bewust"te laten meemaken voor haar broertje of zusje.

Groetjes en we spreken elkaar weer.

Kristel

Terug
Bovenaan