Op welke momenten gemeenschap?

<p>Hoi hoi,</p><p>Stel dat ik 30 april een LH piek heb (dus een positieve ovulatietest). Wat zijn dan de beste dagen om gemeenschap te hebben? Ik ga sowieso uit van 30 april en de dag erna, dus 1 mei? En verder...?</p>

De dag ervoor, de dag zelf, de dag erna.. gewoon een paar dagen op rij.
Ik heb 2 kindjes, was bij allebei in ronde 2 zwanger. Toen hebben we seks gehad, zo'n 4 dagen op rij rond mijn vruchtbare periode. En het was bij allebei dus snel raak ;) 

[quote quote=10308824]De dag ervoor, de dag zelf, de dag erna.. gewoon een paar dagen op rij. Ik heb 2 kindjes, was bij allebei in ronde 2 zwanger. Toen hebben we seks gehad, zo’n 4 dagen op rij rond mijn vruchtbare periode. En het was bij allebei dus snel raak ?[/quote]
Wat fijn dat je zo snel zwanger was.
Oké, dus in mijn geval op 29 april, 30 april en 1 mei. 

Precies wat girafje zegt, ik maakte in het begin de fout te stoppen met gemeenschap na een donkere ovu test. Het was bij ons raak toen we nog 2 dagen na donkerste streep door gingen met testjes(die liepen weer iets af) en toen dus nog 2 dagen gemeenschap  gehad...

Er ging even wat mis.
@Girafje en Daniek, zeggen jullie dat dus in mijn geval 1 en 2 mei belangrijk zijn, er vanuit gaande dat ik op 30 april een LH piek heb?

Terug
Bovenaan