Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, gewoon lekker rond de 30e proberen zeker dag zelf en misschien ervoor maar niet te vroeg stoppen dus die dagen daarna ook nog even mee pakken voor de zekerheid??
Zou altijd meer uit gaan van ervoor dan erna. Zaadcellen kunnen wel een tijdje (paar dagen) blijven leven als ze 'wachten' op het eitje, maar zodra het eitje gesprongen is wordt het direct steeds minder toegankelijk. Dus het is handig als er al wat wachtenden zijn zegmaar .
Zou op de dag van de positieve ovulatietest doen, de dag ervoor, de dag erna kan op zich natuurlijk ook omdat ttv de test het eitje nog niet gesprongen is.
Hoi dames, ik lees even mee, hier ook paar pogingen met ovu test maar achteraf ook te vroeg gestopt. Alhoewel heel sterk zaad in theorie had kunnen lukken. Hoe weet je nu wanneer je ovuleert na je LH piek?
Allemaal succes, misschien is het al gelukt intussen, hier nog niet ;-)
Ik maak mij er elke maand ook weer druk om. Misschien ook telkens te vroeg gestopt? Ronde 14.. Gisteravond seks gehad en vanmorgen een positieve ovulatietest, dus wat is dan wijsheid? Normaal doen we het sowieso op dag van positieve test, maar had niet verwacht vandaag al positief te testen. Een paar dagen achter elkaar seks wordt niets voor ons. Wat zouden jullie doen?