Op wie lijkt hij of zij???

Hey meiden,

Zien je bepaalde trekjes bij je baby terug die je bekend voorkomen??? Of heb je zoiets van wie heeft hij of zij dat nou???

Ieder kindje is een individu natuurlijk maar ik vind het ook wel leuk om te zien dat ze bepaalde gezichtsuitdrukkingen nu al heeft geerfd!

Madeleine lijkt echt heel veel op d'r zus! En de lengte hebben ze allebei van papa geerfd. Ze worden beiden echt een stuk langer dan mama! De dames hier lijken in hun gezicht erg op oma. Grappig hoor!

Groetjes  Sandra
(mv Isabelle 4en een half en Madeleine mrg 11 weken)

Senne lijkt op dit moment het meest op papa (donker krullend haar en donkere ogen, ik ben blond en heb lichtblauwe ogen), maar als ik babyfoto's van mezelf zie lijkt ze daar als twee druppels water op. Oma vindt dat ook en vergist zich af en toe door 'mama' te zeggen ipv 'oma', haha.

Groetjes, Dionne

Toen Quinn geboren was, leek hij als twee druppels water op zijn vader toen die net geboren was. Zelfs dezelfde "frubbel" in zijn oor. Nu lijkt hij weer meer op mij, hoe ik nu ben. Maar niet hoe ik als baby was.
Grappig.
Groetjes Veerle

Toen Esther net geboren werd, was het wat uiterlijk betreft  echt sprekend haar vader. Ze was ook nogal een driftkop en iedereen zei dat ze dat van mij had. Nou heb ik best een temperamentje, maar mijn man, die nu juist heel rustig is, was  als baby super driftig en sloeg vaak uit pure drift met zijn hoofd tegen de muur. Blijkbaar is het arme kind van twee kanten erfelijk belast.

Maarrrrr....sinds een paar weekjes hoor ik aan één stuk door dat ze zo op mij lijkt! Mijn moeder en tante vinden dat ze precies lijkt op mij toen ik een baby was. Maar ook collega's zien trekken van mij in haar terug, vooral onze ogen (en bolle kop, maar dat durven ze niet te zeggen, haha).

Blijkbaar wisselt het nogal welke trekken het sterkst naar voren komen. Grappig wel!

Groetjes,

Eveline

Toen ze net geboren was, kon je de babyfoto's van Mattijs en Laura onderling uitwisselen. Twee druppels water alleen was Mattijs blond en Laura donker bij de geboorte. Nu lijkt ze op ons allebei. Ze heeft mijn oren (nijlpaardoren, zoals een vriendinnetje van de middelbare school ze liefelijk noemde toen ik nog 14 en onbedorven was), mijn mond en de ogen zijn een mengelmoes van ons allebei. Ze heeft de blauwe ogen van haar vader en de donkere rand eromheen van mij. Heel grappig. De neus heeft ze van zichzelf. Die van haar ouders bevielen haar kennelijk niet. De lange benen heeft ze trouwens ook van haar vader. Hoop alleen niet dat ze ook de buik van haar vader krijgt want toen ik zwanger was, was mijn buik minder dik dan die van hem. Ik grapte altijd dat ik een dagje vrij had en hij het een dagje overgenomen had.

Groetjes Ilona

Toen Elora net geboren was, leek ze als twee druppels water op haar vader. Ik moest echt goed kijken of ik iets van mij in haar zag en pas na een dag of twee zag ik dat ze mijn handen had. Nu begint ze juist steeds meer op mij te lijken. Ze heeft mijn oogopslag en zelfs  een klein beetje mijn maniertjes. Toch zie ik ook nog steeds heel sterk haar vader in haar. Ik vind het leuk dat ze een mengelmoesje is. Ik heb altijd het gevoel dat zij alles wat mooi aan ons is

Alana heeft de huidskleur van haar papa, die is een beetje getint en ik ben zo wit als een melkfles, en das echt niet overdreven hahaha.
ook heeft ze zijn neus.
ze heeft mijn oren, en zijn handen, mijn voeten.
ja ze is echt een combi van ons.
het grappige is dat als je naar haar kijkt en dan naar ons, zou je gelijk zeggen dat ze op haar vader lijkt vanwege de neus en huidkleur.
maar leg je baby foto's van Michel en mij naast haar dan lijkt ze weer sprekend op mij.\
een kopie eigenlijk.
ik heb een keer een collage gemaakt met foto's van Alana. toen kwam ik ook een babyfoto van mezelf tegen die Michel nog niet gezien had.
die foto was een beetje wazig erom heen maar ik was duidelijk te zien.
Michel keek naar de collage en zei hmm waarom heb je die foto erbij gedaan? we hebben toch veel meer mooiere foto's van Alana?
ik lag echt in een deuk want dat was ik!
en hij herkende dat niet eens. zelfs mijn moeder heb ik gefopt.
een foto van mezelf gepakt en gezegd, kijk eens wat een mooie foto van Alana.
ja die is echt mooi zei ze toen.
en deze dan, zei ik toen, ik had Alana op precies dezelfde plek en in dezelfde kleren neergelegd als op mijn eigen foto.
huh? heb je em dubbel? zei ze toen.
toen heb ik haar het verschil maar ff uitgelegd.
lache he?
heeft iemand ook van die komische dingen mee gemaakt?

groetjes Miranda

ps zodra ik het voor elkaar heb om een foto te plaatsen op het forum zal ik die 2 er eens opzetten. nu doet ie het alleen niet, weet niet waarom.

Terug
Bovenaan