Op wie lijkt hij of zij???

ow ja, ik lijk trouwens ook weer heel erg op mijn moeder. haar babyfoto en de mijne zijn ook niet uit elkaar te houden en we krijgen vaak de vraag of we zussen zijn.

groetjes Miranda

Emma leek toen ze net geboren was op mij, als ik mijn oude babyfoto's terug keek. Donker haar en donkere ogen. Nu vinden veel mensen dat ze weer meer op haar papa lijkt. In haar maniertjes is wel wat terug te vinden.
Net als mij heeft ze zeer weinig geduld en net als haar papa heeft ze erg veel energie...haha.

groetjes Monique

Leuke topic!!
Evi lijkt heel veel op haar vader, dat hoor ik regelmatig.
Alleen de ogen heeft ze mij, echte blauwe kijkers.
We hebben afgesproken dat ons volgende kindje op mij lijkt hihihi
Ik hoor namelijk dagelijks dat ze op haar vader lijkt, volgens mij wordt het ook een echt papa's kindje (ben ik zelf ook).
Verder is ze ongeduldig en kan driftig zijn, heeft ze ook van papa .
Leuk is het om dingen van jezelf of je man in je kleintje terug te zien hé?

groetjes Sonja

toen senna net geboren was leek hij heel erg op mij!!
behalve zijn haar.... hij heeft bijna niks en ik had een hele bos zwart haar...

nu begint hij ook steeds meer van zijn vader te krijgen..... mond en kin zijn echt heel duidelijk van mij, maar de bovenkant is nu een beetje zijn vader!
leuk dat dat zo snel veranderd allemaal he?

maar op wie hij ook lijkt, het is echt een knapperd!!!!

liefs marijke

Tessa lijkt 2 druppels op haar vader.. Vader en ik zijn allebei blond en blauwe ogen maar d'r gezichtje heeft ze echt van mijn vriend. D'r oren heeft ze ook van d'r vader maar de grootte ervan gelukkig van mij.. Die van papa zijn wel erg groot...

Femke lijkt vreselijk op mama. Babyfoto's van mama en Femke zijn echt te vergelijken. Oma zegt altijd:'het is net of ik Linda vast heb".
Ze heeft net zo'n scherpe stem als mama en is net zo vrolijk als mama.
Ogen en wimpers zijn van mama. D'r handen zijn van papa. Ze heeft lange vingers, mama heeft korte.
Ik zal een foto van mama en van Femke hier nog een x opzetten, dan kun je zien hoe sprekend ze op elkaar lijken.
gr Linda en Femke

Hallo allemaal,

Hier een foto van mijn oudste zoon Wesley  (afgelopen donderdag 19 geworden) en van Rowan.
Ik zie een heleboel overeenkomsten tussen die twee. Ook heeft Rowan trekjes van zijn papa en Wesley heeft op dit moment wat meer trekjes van zijn vader.
Toen ik een foto zag van de 3D-echo zag ik daar gelijk mijn oudste in terug.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan