Op wie lijkt hij / zij het meeste?

Iedereen zegt dat Lukas op mij lijkt. Nou is dat ook vrij logisch aangezien hij net als ik rood haar en blauwe ogen heeft. Maar mijn man kwam vandaag met Lukas bij de dokter en de dokter zegt 'Ha daar heb je de kleine Annemieke'

Ik vond dat wel super leuk om te horen want zolang hebben we die huisart nog niet en om van een relatief vreemde te horen dat Lukas op mij lijkt!

Op deze foto is het ook wel goed te zien dat we op elkaar lijken. Hoe is dat bij jullie?

Annemieke

Nou, Kian heeft blond haar en blauwe ogen. Dat hebben wij allebei ook, dus daar is weinig van te zeggen. Toen hij net geboren was keken we naar een foto van toen ik net geboren was en het was bijna eng om te zien. Het waren net twee dezelfde kindjes. Van de week keek ik naar een foto van het zoontje van m'n broer en daar lijkt hij ook best wel op, dus ik denk dat ie op mij lijkt. Maar ja, als ik weer foto's van m'n man zie lijkt dat ook wel weer.
Kian lijkt op zichzelf dan maar!
Liefs Nelleke

In het begin hoorde ik alleen maar dat hij op papa leek haha,..
Alleen zou Kay mijn neusje hebben.

Maar nu Kay ouder wordt lijken zijn ogen steeds meer naar het groene te verkleuren (heb ik namelijk) en krijg ik ook meer te horen dat hij op mij lijkt.

Ik zie het allemaal niet zo,.. Ja dat zijn neusje lijkt oke,.. Maar de rest?
Ik vind het tot nu toe een perfecte mix van ons beide. Er zit van beide wel iets in (ja logisch Esmé,.. haha).

Hoe dat zich later gaat ontwikkelen is natuurlijk afwachten.
Ben er wel nieuwsgierig na.

Vooralsnog hoor ik nog dat hij het meest op papa lijkt. Mijn kant van de familie reageerd dan met de woorden:"Dat trekt wel bij" hahaha..

Esmé mv Kay

nou ik weet niet op wie ze lijkt hoor haha
de een zegt op mij en de ander zegt op papa
met haar geboorte was t wel precies papa  
de kleur haar, en de kleur ogen heeft ze wel van mij

jullie mogen t zeggen .......... ben wel benieuwd hihihi

ik heb alleen geen foto van papa die in de camera kijkt
ja 1 waar die net wakker is haha die mocht ik niet gebruiken van m haha

groetjes sandra mv annique

Merijn is een duplicaat van zijn vader!!

Siebe is nog een twijfelgeval, maar hij neigt veel naar mij. Als ik sommige foto's vergelijk met Merijn op dezelfde leeftijd, lijken ze soms weer veel op elkaar. Het zijn dus echt wel broertjes!! Bij Merijn was het zo dat hij het eerste jaar steeds dan op Marcel leek en dan weer op mij. Vooral als ik foto's terug kijk. Dus maar even afwachten. Het zou het eerlijkste zijn als Siebe trekjes van mij zou behouden. Ieder een kindje, om het zo maar even uit te drukken. Hahahaha.

Fonske.

Maud.....lijkt natuurlijk op mama.

Ze heeft blonde haartjes (had mama vroeger ook) en blauwe oogjes en een
..................lekker bolle toet net als mama!!!

groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan