Op wie lijkt hij / zij het meeste?

Hoi,

In het begin zei iedereen dat Tiara op haar vader leek, ze had donkere ogen en een smal bekkie. Nu zegt iedereen dat ze op mijn lijkt ze is namelijk flink "bol" maar wel lekker (hihi) en ze heeft heldere blauwe ogen net als mamma.

Groetjes Nancy

Ja ja ook hier blijft het een kleine versie van papa!!
Als ik de foto's van vroeger bekijk, dan klopt dat ook helemaal.

Maar er wordt nu wel vaker gezegd dat ze meer trekjes van mij begint te krijgen.
hehe...

Mij maakt het niks uit op wie ze lijkt, uiteindelijk krijgt ze toch een eigen ik en zal ze van ons allebei wel wat hebben..

groetjes pally

Merel heeft net als mij grote blauwe ogen.
Papa heeft ook blauwe ogen maar niet van die grote kijkers..
Merel heeft een beetje rode haartjes, ikke blond en papa heel donker bruin.

hier een kopie van zijn vader! eigenlijk is Milo een kopie van zijn opa. We zagen een fotovan de vader van zijn vader en het zijn echt 2 druppels water. Ook nu lijken die twee al op elkaar, hahaha. Gelukkig is  mijn schoonvader  een mooie man

hoihoi,
Hier lijken ze alletwee precies op hun vader.
En de jongste lijkt dus weer precies op de oudste.
We hebben in de kamer een paar foto's van beide jongens,waar de oudste ook nog een baby is.
Dan doen we wel eens een 'quiz' met visite ed.wie Giovanni is en wie Delano....
Dat is écht niet te zien....totdat ze door krijgen dat ze andere wipstoeltjes hebben,dan kun je het daaraan dus zien,haha.
Papa vindt dat natuurlijk geweldig,mama vind het weleens jammer dat er nooit eens gezegd wordt dat er één op mij lijkt,snik,snik.Haha.
Ach,het is niet anders...

Oh,HappyM.....
Ik vind Tygo precies op jou lijken hoor.....

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan