op wie lijkt je kindje?????

We gonna need another... tiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmyyyyyyyyyyyyy!!!!!!

Gaaf!!!!! lijkt idd sprekend op papa
Groetjes Debby mv B'Elanna

Hahaha, Sil, jullie hebben hetzelfde kapsel!

Heather lijkt nog het meest op mijn vriend. Nou ja, kan nog alle kanten op gaan niet waar .

Groetjes, KT

Wat grappig sil,die foto`s!!!!!
Teun lijkt sprekend op papa maar heeft de ogen van mij.
En mijn tenen maar wel weer papa`s voeten.
Erg leuk die combi`s!!

Groetjes Mikkie.

Ja Sil, ik zie de gelijkenis ook hoor!
Hier ben ik met mijn mannetje...

Dus... ik ben benieuwd wat jullie vinden!

Liefs, Susan

Hoi hoi,

Ook ons meisje is een mix van ons allebei,Fel blauwe ogen en mondje van papa.de lange wimpers en bolle toet van mama,leuk toch we hebben er allebei aan gewerkt!

groetjes ramona

Whahahaha!

Ik heb dit topic hier volgens mij nog niet gezien hoor, of ik heb het ook gemist.
Anne heeft bruine ogen met een blauwe rand er langs. Ik hoop dat ze nog helemaal bruin worden net zoals de kijkers van mijn vriend. Verder is ze heel erg smal, dit heeft ze niet van mij in ieder geval.
Ze had eerst mijn flapoortjes, maar die zijn door haar helmpje vrijwel verdwenen (worden tegen haar hoofd aan gedrukt door de helm).
Over haar haarkleur is nog niets te zeggen. Ze is nu nog hardstikke kaal en dat zijn papa en mama geen van beide .

Groetjes,
Natasja

Ha,

Als ik de babyfoto's van m'n man en dochter vergelijk, lijkt het bijna om hetzelfde persoontje te gaan... Naomi is dus duidelijk haar vader.  
Misschien dat ze die grote ogen van mij heeft, maar dat is het dan ook. En hopelijk het haar. Ik had als kind allemaal witte krullen. Heel schattig (al zeg ik het zelf...) als je dat op foto's ziet. Naomi is ook nog helemaal kaal,  al verschijnt er nu wel wat  blond dons op haar hoofd.  Dus wie weet...

Wilmi  

Terug
Bovenaan