Op wie lijkt jullie kleine?

Onze oudste is echt uiterlijk een kopie van manlief in alles, maar zie heel veel karakter van mezelf in hem terug.
Joël lijkt heel erg op mij en mijn broertje ben dus heel benieuwd of zijn karaktertje van zijn vader zal zijn,

Liefs Marina

Lise lijkt erg op haar grote broer, maar ik vind eerder dat het een echte mix is tussen vriendlief en mij.
Soms lijkt ze meer op mij, maar de stevige bovenbenen en bolle toet is weer van de andere kant.

Jochem lijkt op ........???????????? , nou wij zien het zelf niet waar hij op lijkt maar anderen kunnen het ook niet zien oeps ( hahahaha). Ook vergeleken met onze babyfoto's zien we het niet.
Soms zie ik ons neefje er in als baby, zoontje van Edwin zijn broer.
Maar goed hij is toch zeeeeeeeeeeeer zeker van ons saampies en ik zeg maar zo hij lijkt gewoon op wie hij is.

Groetjes Dianne

Hier is het een echte minime! alleen dan met piemeltje..
Jorn lijkt qua uiterlijk en qua gedrag heel erg op mamma :D en op opa.... want ik ben weer een regelrechte kopie van mijn vader. qua gedrag en uiterlijk........

het enige wat jorn van papa heeft zijn de grote handen en voeten en zijn super mooie blauwe kijkers..... (al dnek ik nogsteeds dat ze donker worden.... heb zelf groen/bruine ogen)

Dat is een hele goeie! Wij weten t niet en de meningen in onze omgeving zijn verdeeld!! Hij lijkt maar gewoon op zichzelf.

Terug
Bovenaan