op wintersport vakantie?

Zijn er meer mensen die op wintersport vakantie gaan, al zijn ze dan zwanger?
We hopen in januari te gaan, dan ben ik ongeveer 14 weken.

ik ben zeg maar een bevorderde beginner skiier, ben van plan lekker rustig te gaan samen met 2 ander beginners.  

hoi hoi

Ik zou lekker gaan hoor, je kan als je daar bent heel goed aanvoelen of je je goed genoeg voelt om te gaan skieen of niet. Als je je niet goed voelt ga je gewoon lekker ergens een warme kop chocolademelk drinken. Het enige risico wat je kan lopen is denk ik dat je een kans hebt dat je valt. maar dan zou ik gewoon niet al te moeilijke route's uit kiezen. vergeet niet je zwangerschapskaart mee te nemen is altijd handig je weet maar nooit!!

Fijne vakantie alvast
Groetjes milou

Je moet zelf bepalen of je dat risico wil nemen. Ik denk dat het gevaar niet is dat je zelf valt, maar dat je onderuit geskied wordt. Ik heb het risico niet willen nemen, maar was dan ook 30 weken zwanger vorig jaar.

Hoi,

Wij gaan ook op wintersport, maar ik doe helemaal niets!

Ik ga lekker zwemmen en lezen in ons hotel en als het weer meezit lekker in
een stoel zitten in de zon.

Mijn man en kinderen gaan skien en tussen de middag spreken we af om samen te eten. En verder ga ik daar lekker genieten van het uitzicht en de rust.

Je moet het zelf weten, maar ik vind het een beetje eng hoor.

Ik ben nu 29 weken + 1 dag zwanger.

Groetjes Sandra

Hallo,

Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Wij gaan met oud en nieuw naar Oostenrijk, ik ben dan ruim 6 weken. Ik was wel van plan om te gaan skiën, tenzij ik het gevoel heb dat ik te moe ben. Voor het kindje kan het geen kwaad, dat zit nog veilig achter het schaambod, maar als ik niet lekker ben en ik val en loop zelf wat op, lijkt me ook niet zo'n succes.