op wintersport vakantie?

Hoihoi,

Ikzelf zou het risico niet nemen, misschien is de kans wel klein dat je valt, maar ALS je valt kan je daardoor wel je kindje verliezen.
Mijn moeder is toen zij zwanger was ook onderuit gegaan met 16 weken, en zij is haar kindje daardoor verloren.
Het is natuurlijk je eigen keus, maar ik zou zelf niet gaan skieën.

Succes met je keus, en begrijp me niet verkeerd, het is alleen mijn mening he, wat je doet is en blijft je eigen keus natuurlijk!

Liefs Maaike

Hoi, ook ik ga volgende week op wintersportvakantie, maar ben dan 21 weken en ga niet meer skiën. Mijn verloskundige raadde het af ivm kans op vallen vooral door andere mensen en omdat je je dan inspant boven de 2000m (ondanks dat ik een ervaren skiër ben). Als ik zin heb, ga ik wel langlaufen in het dal, want dat mocht gewoon als ik zin had. Of lekker zwemmen, in de zon op ons balkon op het zuiden zitten, slapen, een boek lezen, shoppen........ mmmmm heb nu al zin.

Succes met je keuze en je moet je er vooral zelf goed bij voelen! (Als voorbeeld: mijn huisarts vertelde dat zijn vrouw met 30 weken nog had geskied, want ze voelde zich er prima bij, terwijl hij zijn twijfels had, haha weet in ieder geval wie daar de broek aan heeft.)

Miranda

Terug
Bovenaan