op z'n Hollands!!

ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen maar woon praktisch naast het ziekenhuis.. yara heeft dr shirtje geloof ik 1x aangehad voor de foto.. en daarna is ie in dr herinneringendoos gegaan :)

Ik woon ongeveer 15 min lopen van het ziekenhuis.. Ja ik had het shirtje in zijn eerste plakboek gedaan.. Morgen even wassen en er weer in.. Ik ben in het reinier de graaff ziekenhuis bevallen is wel fijn ik had een ruggenprik ik heb echt respect voor mensen die zonder ruggenprik bevallen..

Groetjes,

Bianca

leuk  hoe heet jou zoontje? ik ben thuis begonnen met de bevalling maar yara bleek een sterrekijkertje te zijn.. ben dus na bijna 2uur persen door de verloskundige naar het ziekenhuis gebracht.. gelukkig dus bijna om de hoek! ook het reinier de graaf. eenmaal daar is ze met hulp van de vacuumpomp binnen een kwartiertje geboren.
wanneer ben jij bevallen? als ik te nieuwsgierig ben moet je het zeggen hoor! maar vind het wel heel leuk dat er toch nog wat mensen uit de buurt hier op het forum zitten!
groetjes jose

Hij heet Lars en is geboren op 27-09-2006.. Hij had er geen zin in na 42 weken bleef hij nog zitten toen hebben ze maar de weeen opgewekt ik begon ongeveer om 13:00 uur en hij was er pas om 22:53..   Hij is er gelukkig wel zonder hulpstukken eruit gegaan

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan