op zoek naar de ideale antilekbeker

A

Anoniem

Guest
Tja, het staat er eigenlijk al. Ik zoek een antilekbeker die ook echt antilek is. Dit nav het topic over de tuitbeker van juffrouw.
Ik had voor onze oudste de beker van Avent, die ging na een tijdje toch echt lekken , en dat kan knap lastig zijn van die roosviceevlekken in je witte stoel!!!
Ik heb ook een tijdje een soort rietjesbeker van Nuby (geloof ik tenminste) gebruikt maar dit vond ik helemaal niks.
Wie weet welke beker echt niet lekt? Ik zoek er namelijk eentje voor Floor, al zal ze die nog niet zo snel gaan gebruiken omdat ze nog steeds bv krijgt. Maar een keer oefenen met diksap kan geen kwaad volgens mij.
Groetjes van Ruth

ja ik gebruik voor joey de beker van de hema en ik die er fruit in en geen drinken dat drinkt hij uit een gewone fles maar die van de hema werk voor nnij goed

Hallo

Inderdaad zijn er veel anti lek bekers die wel lekken
Wij hebben altijd de zelfde   haal hem bij de etos of dea en die werkt wel
Tja hoe die heet ??
je hebt hem in verschillende kleuren met van die dunne handvaten er aan
Snap je ?
Lekker vaag maar hij werkt wel super
groetjes
Monique

Hoi,

hier goede ervaringen met de beker van difrax!

groetjes,
kiki

ik heb er 1 van nuby.met een siliconen tuit en spleetjes.er komt alleen wat uit als je zuigt,verder echt geen druppel.op het werk hebben we plastic bekers met plastic doppen met een ventiel erin,maar ik weet het merk niet.volgens mij kan je die gewoon bij de etos ofzo kopen.
groetjes karin

Avent is ook prima, als je maar op tijd nieuwe tuitjes koopt! Misschien ook weer een verkooptactiek, maar na een week of wat gaat ie idd lekken. Nieuwe tuitjes verhelpen het probleem dan wel.

Sabine

Hallo,

Ik heb een anti-lek beker van MAM. Deze lekt niet. Komt alleen wat drinken uit als mijn kleine man de beker op de grond gooit (maar ja, daar is zo'n beker ook niet voor gemaakt....hihi).
En Wout is een flesweigeraar en uit deze drinkt hij wel.

Succes.

xx zus

Terug
Bovenaan