op zoek naar de ideale antilekbeker

hoi, ik heb er een van mepal met nijntje erop. die ga ik als gewone beker gebruiken. hij is wel heel goed, maar jka als ik 'm niet open kan krijgen....

Nu heb ik 2 tuitjes van Avent gekocht, die verandert de fles in een anti-lek beker. die kan ik wel zelf openen.

ik ga het straks uit proberen...

De beker is voor thuis en de anti-lek is voor onderweg.

groetjes Rosita

Eh, ik ben misschien heel blond, maar wat is het grote voordeel van een anti-lekbeker op zich? Ik snap dat je wilt dat het ding niet lekt (hij heet niet voor niets anti-lek), maar is het niet handiger om ze meteen te leren uit een gewone beker te leren? Of uit een tuitbeker die niet anti-lek is? Die gebruikten we ook op het kdv waar ik werkte.

Groetjes,

Eveline

Tijmen dronk ook wel uit gewone tuitbekers maar ik vind die antilek zo makkelijk voor bv in de auto. Hij had nog wel eens de gewoonte om de beker flink te schudden zodat alles onder de druppels kwam te zitten. En als hij hem op de grond gooide zat niet meteen alles onder. Daarom die antilek.
En hij kon trouwens toen echt nog niet zelf uit en beker drinken, dat gaat nog wel eens mis eigenlijk.

Is een tuitbeker niet veel moeilijker drinken dan, omdat je veel harder moet zuigen? Of denk ik dat alleen maar? Goh, ik heb me er eigenlijk nog niet zo mee bezig gehouden...

Haha, ik heb het eens uitgeprobeerd, het valt wel mee hoor. Je moet wel ietsje harder zuigen maar het is goed te doen  

Hahahaha, zie het al voor me. Zo heb ik eens geprobeerd uit Esthers fles te drinken. Weet je dat dat nog helemaal niet meevalt? Kreeg er niets uit! Vernieuwd respect voor mijn dochter...

Haha, Eveline, je moet beter oefenen hoor!  De antilek gebruikte ik altijd naast de gewone beker. De antilek voor als je niet constant erbij bent en tijd hebt om vervolgens te dweilen..... en voor in de auto of in de wandelwagen! En de gewone beker daar gaf ik altijd   de melk bij het brood uit. Zo leerden ze toch goed uit een beker te drinken. De jongens konden dat met bijna 2 jaar al heel goed!

groetjes,
Sabine

Ik heb de beker en anti-lekbeker geprobeerd. De tuitjes van Avent lekten, heb ik iests verkeerd gedaan?

Maar Arjun heeft uit beide beker maar een heel klein beetje gedronken. Ik krijg heb heel moeilijk aan het drinken, maar ik blijf oefenen. Iemand nog tips?

groetjes Rosita

Terug
Bovenaan