lieve allemaal,
Wie herkent mijn verhaal? , voel me af en toe zo onzeker..
Heb een zoontje van 12 weken, hij is heel erg aanhankelijk en kan slecht alleen zijn.
Eigenlijk kan ik hem niet langer dan 10 min alleen laten, of het nu in de box is met speeltjes of in de wippet terwijl hij mij kan zien.
In slaap kan hij alleen komen na de fles of als we hem wiegen.
In alle lectuur staat : leg je kind wakker weg en laat m evt zichzelf in slaap huilen : DIT GAAT ECHT NIET !!!!
Hij wil veel lichamelijk contact en als hij wordt weggelegd is het huilen.
We hebben wel ns geprobeerd hem te laten huilen, maar dat is vlgs ons de oplossing niet ( al zeggen veel mensen om ons heen en consultatiebureau dat wel )
Hij huilt dan niet : hij krijst en heeft echt verdriet !!!!
Hij raakt vreselijk overstuur en is vervolgens heel lang ontroostbaar.
We nemen hem zoveel mogelijk bij ons en troosten hem veel, maar het is doodvermoeiend om dit de hele dag vol te houden.
De kinderwagen accepteert hij ook niet hij wil wel in de draagzak, maarja hij is al bijna 6 kilo !
Probeer het regelmatig te relativeren we hebben een gezond kind hij leert snel en lacht ook veel naar ons, hij wil alleen graag bij ons zijn.
Daarbij komt nog dat ie nog steeds niet helemaal van zijnkrampjes af is !
Wie herkent dit en gaat het echt over ?
Heb even wat steun nodig.
Groeten nien
Wie herkent mijn verhaal? , voel me af en toe zo onzeker..
Heb een zoontje van 12 weken, hij is heel erg aanhankelijk en kan slecht alleen zijn.
Eigenlijk kan ik hem niet langer dan 10 min alleen laten, of het nu in de box is met speeltjes of in de wippet terwijl hij mij kan zien.
In slaap kan hij alleen komen na de fles of als we hem wiegen.
In alle lectuur staat : leg je kind wakker weg en laat m evt zichzelf in slaap huilen : DIT GAAT ECHT NIET !!!!
Hij wil veel lichamelijk contact en als hij wordt weggelegd is het huilen.
We hebben wel ns geprobeerd hem te laten huilen, maar dat is vlgs ons de oplossing niet ( al zeggen veel mensen om ons heen en consultatiebureau dat wel )
Hij huilt dan niet : hij krijst en heeft echt verdriet !!!!
Hij raakt vreselijk overstuur en is vervolgens heel lang ontroostbaar.
We nemen hem zoveel mogelijk bij ons en troosten hem veel, maar het is doodvermoeiend om dit de hele dag vol te houden.
De kinderwagen accepteert hij ook niet hij wil wel in de draagzak, maarja hij is al bijna 6 kilo !
Probeer het regelmatig te relativeren we hebben een gezond kind hij leert snel en lacht ook veel naar ons, hij wil alleen graag bij ons zijn.
Daarbij komt nog dat ie nog steeds niet helemaal van zijnkrampjes af is !
Wie herkent dit en gaat het echt over ?
Heb even wat steun nodig.
Groeten nien