Op zoek naar symbolische naam

Jeetje, wat verdrietig ?
Qua namen zou ik op Amor of Agapi komen, wat beiden 'liefde' betekent. Heel veel sterkte met jullie verlies ❤

Wat vreselijk zeg, sterkte! ?Wij hebben ons kindje met 12 weken moeten laten gaan omdat het niet levensvatbaar was en dus nog geen geslacht bekend. Wij hebben het Hope genoemd ?

Als tip, laat het ziekenhuis stichting Still inschakelen voor mooie foto's na de bevalling.

Ja is een hele mooie stichting jammer dat die er 18 jaar geleden nog niet was met ons zoontje die overleed met 34 weken zwangerschap 3 dagen heeft hij geleefd.
Zou echt mooi zijn geweest als wij daar foto's van hadden gehad gelukkig zelf foto's gemaakt.

Dag,

Dank je wel voor al jullie reacties.

Geslachtsbepaling is met deze aandoening en termijn best wel heel moeilijk maar aan de hand van de NUB theorie heeft de arts proberen te kijken en blijkt het wederom een jongetje (best duidelijke NUB).

Het is een hele moeilijke situatie waar we nu in zitten. Ik heb zoveel geregeld de afgelopen week dat ik mentaal helemaal gesloopt ben.

Het ziekenhuis regelt stichting stil fotografie, ik mag zelf foto's maken en de verpleging gaat dat ook doen voor ons. Ook worden er afdrukken van handjes en voetjes gemaakt. Dat vind ik wel fijn.

Reacties op jullie berichten:
@cvdpluijm wat erg dat je dit ook mee gemaakt hebt. Hoe heb je dit overleefd? Ik merk dat ik mentaal leeg ben en dan moet ik de bevalling nog door.

Verder weet ik eerlijk gezegd niet meer wie wat stuurde maar in ieder geval bedankt voor de suggesties. We zijn er nog niet helemaal uit maar ik denk dat dat nog wel komt. Er zaten wel mooie tussen waar ik zelf nog niet aan gedacht had.

De suggestie met namen met betekenis licht vond ik wel mooie suggesties maar die gaan we niet gebruiken. Dat lijkt allemaal teveel op de naam van mijn schoonmoeder (lucie). We willen dit keer niet vernoemen vanwege de pijnlijke situatie.

We proberen een naam te vinden die in het rijtje van onze andere kinderen past. We vinden dat deze baby er toch wel echt bij hoort en willen zijn naam gewoon bij andere namen noemen.

Ik ben jullie wel dankbaar voor al jullie reacties.

Dag,
Omdat jullie zo lief hebben meegedacht wil ik laten weten wat de naam is geworden.
Op 27-7-2022 is ons zoontje Nathan stilgeboren (bij 18+4 weken maar hij is waarschijnlijk al eerder overleden in mijn buik).
We zijn bij de oorspronkelijke naam gebleven die hij ook bij leven zou hebben gekregen. 
Deze past heel mooi bij de namen van onze andere kinderen. Ik kon ook maar niet wennen aan een andere naam. In eerste instantie wilden we toch de naam bewaren maar dat voelde gewoon niet goed. In mijn hart kwam ik toch steeds weer terug bij Nathan. Dit besproken met mijn man en hij vind dit ook het mooist in het rijtje passen. 
Nogmaals dank voor het meedenken!

O ja,
Stichting Still heeft in het ziekenhuis foto's gemaakt voor ons.
Hier zijn we heel dankbaar voor.

Terug
Bovenaan