Op (zomer)vakantie?

Hebben jullie al plannen gemaakt? Wij blijven in de zomervakantie thuis, hebben samen 1 wk vrij en gaan dan wat leuke uitstapjes met z'n 3-tjes maken. Hopen dat het weer meezit; even lekker zwemmen, wandelen, naar de kinderboerderij etc.    Ik verheug me er nu al op!!

Misschien dat we in sept nog een week of zo op vakantie gaan, in een CP-huisje of zo, niet te ver van huis. Zijn we er toch even uit.

Liefs, Alie

Wij gaan de eerste week van Mei naar centre parcs! Heb er super veel zin in!! Heerlijk zwemmen met de kleine. Hoop dat ze het leuk vind!
Iemand al ervaring met een kleintje op vakantie gaan??
In de zomer hebben we ook nog een paar weken vrij maar ik denk dat we dan lekker thuis blijven. Lekker een badje opzetten in de tuin (hooop inderdaad dat het mooi weer word!!) en verder relaxen en allemaal leuke dingen doen (uitstapjes, tarasje, barbequenmmmm het water loopt me nu al in de mond hihi)

Hai,

Wij gaan de eerste week van juli in een huisje op een camping.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Heb er wel heeeeeeel veel zin in.
Daarna heeft mijn mannetje nog een weekje vrij.

Groetjes

Wij hebben nog geen concrete plannen, maar zijn van plan om gewoon weer te gaan kamperen in de zomer, zoals we eigenlijk elk jaar doen.
Waar we heen gaan weten we dus nog niet, maar dat zal of gewoon in NL of in elk geval dicht bij NL zijn. Heb nog geen zin om een dag lang in de auto te moeten zitten met een kleintje.

We moeten wel nog een nieuwe tent kopen want die we nu hebben is echt
te klein. Voor 2 personen is hij prima, maar nu wil ik er een waar in
elk geval 2 aparte slaapruimtes in zitten, waar je rechtop in kunt
staan en liefst ook met een beetje redelijke leefruimte voor als het
een keer wat slechter weer is.

Ben erg benieuwd hoe dat is, met een baby op de camping. Wij hebben het vroeger ook altijd gedaan vanaf dat m'n broertje geboren was (ik was toen al 8) en dat ging ook prima, dus ik voorzie weinig echte problemen.
En het voordeel van dichtbij op vakantie is dat je altijd nog naar huis kunt gaan als het echt heel erg tegenvalt...maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Wij hebben 3 weekjes vrji in juni maar gaan niet echt weg. Zelf ben ik
niet zo'n vakantie persoon. Wel lekker bakken in de zon, maar dat kan
ik mijn kleine meid niet aan doen.

Wel gaan wij dagjes op pad, naar de dierentuin enzo.

Hoi,
Wij gaan begin Juni ook een weekje naar centerparcs. Van de zomer hebben we ook nog geen concrete plannen. We wilden eerst naar italië, zoals anders, maar ik zie dat toch nog niet zo zitten. Je moet nu nog zoveel meeslepen. Misschien volgend jaar weer..
Groetjes Sil
Ennuh 4dec..je kan merken dat je aan de lijn bent..

Hier nog een thuisblijver! Wij wonen in een flat dus echt bakken in de zon is er niet bij. Maar we hebben wel een mooi balkon en ik zie Joran al helemaal zitten in een badje, hiii, echt lief! Verder gaan we wel dagjes weg, maar zo avontuurlijk dat we gaan camperen? nee dat niet...

Terug
Bovenaan