Op (zomer)vakantie?

Hoi meiden,

Durf het bijna niet te zeggen maar wij gaan 15 dagen naar Zakynthos (Griekenland), we vertrekken 20 augustus dus dat duurt nog wel even maar we kijken er erg naar uit en zijn ook heel benieuwd hoe het met Justin zal gaan. We zijn al 2 zomers niet meer normaal op vakantie geweest en we verdienden het nu wel eens want na een miskraam, een nieuw huis en een  pittige zwangerschap  moeten we echt even tot rust komen onze batterijen even  opnieuw opladen!

Groetjes,

Puk

Hallo,

Over 3 weken gaan we een weekend in een huisje. Deze zomer een week naar Ierland. Op bezoek bij vrienden. Spannend, in het vliegtuig met onze kleine! We huren dan een auto.
Waarschijnlijk gaan we eind van het jaar nog een week naar Egypte!

Jullie zien het al; we houden wel van een vakantie-tje!

He meiden,

Droomde vannacht dat Justin aan één stuk door zat te huilen in het vliegtuig, brrrr ik werd even niet goed van dat idee ik hoop dat alles goed zal gaan want ik zie er best tegen op!

Groetjes,

Puk

Ik vertelde aan mijn man dat er 'eentje van het forum' naar Zakynthos ging.
Zo die werd me daar even jaloers. Hihihi...
Wij zijn echt helemaal gek van Griekenland namelijk.
Maar meis...het komt best goed hoor.
En het duurt nog even dan is je kindje ook al wat ouder.
Geniet nou maar lekker alvast van de voorpret...
Al kan ik me wel iets van je bezorgdheid voorstellen...maar je weet toch op het moment zelf pas hoe het zal gaan.
Komt best goed

Hé Issie,

Wij zijn ook dol op Griekenland zijn ook al op verschillende eilanden geweest en weet je....ik heb mijn man in Griekenland leren kennen, hij is overigens wel een Hollander hoor. We kijken er helemaal naar uit om weer te gaan maar dat vliegen met een baby vind ik spannend vooral als je omgeving het er nog eens lekker inwrijft door te zeggen dat ze het zielig voor zo'n kleintje vinden. Justin is tegen die tijd 9 maanden maar als ik naar mijzelf kijk werd ik vroeger  altijd helemaal kriegel van die vrouwen die met jankende/spugende baby's in het vliegtuig zaten, nu ben ik zelf zo'n vrouw met een hopelijk erg lief kindje aan boord anders schaam ik me 3 uur lang  dood!

Groetjes,

Puk  

Ik vind het helemaal niet zielig hoor voor jullie kindje!
Ik heb pas een dvd van Griekenland gezien waar ze op vertelden naar welke eilanden je het beste kan gaan als je kinderen hebt. En daar zat Zakynthos ook bij.
Dat vliegen zou ik overgens ook wel heel spannend vinden hoor. Maar het is gelukkig maar drie uur (al zijn die vliegtuigen waar je mee gaat wel erg krap en klein helaas  )
Het is te hopen dat je kleintje gewoon lief en rustig is.
Als ik zo jullie verhaal lees hebben jullie dit echt wel even verdiend.

He, ik geloof dat ik ook jaloers wordt
Die sfeer die daar hangt is zo heerlijk.
Wij hebben voordat ik zwanger werd een rondreis gemaakt door het zuiden van Griekenland. Het was geweldig!!!

Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat en dat je lekker kunt gaan genieten.

Terug
Bovenaan