Opa en oma wel of niet oppassen

<p>Mij  ouders zij  allebei 70 jaar en passen tot nu toe wel op onze kinderen.</p><p>Mijn kinderen komen niet in contact met andere mensen op korte afstand.</p><p>Echter nu de scholen opengaan veranderd de situatie.</p><p>Bij wie past nog steeds opa en oma op de kinderen.</p><p>Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen.</p><p>Ý</p>
 
Ja, het zou wel een risico kunnen wezen, maar de keuze daarin is nog altijd aan jullie. Hoe denken opa en oma erover? Dat is ook niet onbelangrijk. 
 
RIVM raadt oppassen door opa en oma dringend af omdat die 1,5 m niet gehouden kan worden. Wel mogen opa en oma op bezoek komen
https://www.ad.nl/binnenland/op-bezoek-bij-oma-of-een-dagje-weg-wat-mag-wel-wat-mag-niet-dit-weekend~a45625df/
 
Mijn ouders passen ook nog op de kleine. Hebben we heel bewust voor gekozen, omdat het echt niet haalbaar is (/was) voor ons met werken anders. Dit gaat straks ook gewoon door als hij weer naar de opvang mag.
 
Hier wordt er niet opgepast. Ik wil zelf het risico gewoon niet lopen dat er iets met hen gebeurd.
 
Terug
Bovenaan