Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idd zoals hierboven al gezegd wordt: het RIVM raadt het zeer af. Ik zou het gewoon niet doen.Ik zou de afweging maken wat er belangrijker is in het leven: de gezondheid/leven van je (schoon)ouders, of je werk?
Bij ons willen ze erg graag weer oppassen, maar ik bekijk het over 3 weken weer zodat we kunnen zien wat het virus doet als de kids weer naar school gaan.
Hoe graag ze het zelf ook willen, vind ik het niet verantwoord.
Opa en oma zijn 70 en hebben zelf aangegeven om even niet op te willen passen. En wij willen het zelf ook niet. Beide hebben wij cruciale beroepen. Het is ingewikkeld, vooral als je kind vanwege een snotneusje niet naar de noodopvang mag maar jij op je werk op het moment onmisbaar bent. Dus straks extra dagje naar het kdv. Het is niet anders maar wij willen nog langer genieten van oma en opa
ik heb geen keus helaas dit jaar er achter gekomen dat ik borstkanker had. 9 weken geleden operatie gehad alles was weg maar krijg vanaf donderdag nog wel chemo's