opbiechten topic

A

Anoniem

Guest
we weten allemaal hoe een zwangerschap moet (volgens de boekjes)
en je kan altijd lezen hoe een zwangerschap gaat (volgens de boekjes)
maar wie is er wel eens of meer dan eens buiten het boekje gegaan.

ik zal zelf maar opbiechten dat ik 2 x op een verjaardag een plak osseworst heb gegeten je had die gezichten moeten zien
maar verder heb ik me naar ik weet aan de regels gehouden.

confessions here please.

wie volg haha.
xx martine

o. ja
ik heb ook een keer een klein slokje uit verkeerde glas gedroneken.
dus niet mijn cola, maar de cola jenever van me opa.

maar dat was een heeeel klein slokje en niet express, dan telt het toch niet

xxxxx

ik heb al eens in het begin van de wangerschap, neusspray gebruikt omdat ik zo verstopt zat en vorige week een zantac maagtablet genomen tegen het erge maagzuur, dat ik nl het enige dat helpt. Zou het kwaad kunnen???? Met eten en drinken heb ik nog niet gezondigd al loopt de kwijl mij uit de mond als ze op een feestje heerlijk genieten van een likeurtje of wijntje bij het eten   mmmmmmmmmm......

groet bonus

Ik heb  gisteren een heerlijke biefstuk gehad, niet erg rauw, maar ook niet helemaal doorbakken.....lekker met uitjes en kruidenboter.
Vandaag ben ik uitgerekend, dus nog even en dan mag het weer.

Groetjes Gea (vandaag 40 weken)

Ik heb meen ik een keer een plak rosbief op in de supermarkt (die nog niet eens zo bar rood was..), maar verder heb ik volgens mij geen zwangerschapszonden begaan..

hoi

Ik weet het heeel slecht,maar ik rook nog wat met mate. gr wendy 40.3wk

Heeeeel af en toe een paar slokjes wijn (en dan heb ik het over 1x per maand minder dan een half glaasje).
De verleiding was af en toe groot om een biefstukje te eten maar ik heb me sterk gehouden... Wel eens in een restaurant een doorbakken biefstuk gehad maar die was eigenlijk niet te eten...

Groetjes,
Gyöngy (RV)

hoi

oja de kattenbak verschoont een paar keer,omdat mijn man na 10 keer vragen het nog niet gedaan had.wel goed handen gewassen,en een paar keer leverpastei op paar boterhammen.bij een tweed zwangerschap kijk je minder nauwkeurig vind ik. gr wendy

Terug
Bovenaan