opbiechten topic

Ik heb een periode een enorme dropmanie gehad, ik heb zo af en toe gesmuld van kaneelstokjes. En ik heb een keer enorm genoten van een broodje zalm, heerlijk!!
Groetjes Soela

Ik rook nog wel eens een sigaretje......
Enne heb toevallig vandaag een klein ieneminie stukje rauw gehakt gehad
Verder niet gezondigd geloof ik......

uhm,

ik rook nog steeds af en toe
ik heb aan het begin van mijn zwangerschap rauwe zalm op (wel in duur restaurant)
Carpaccio 2x op in zwangerschap
1 sneetje filet american in heel mijn zwangerschap (voorheen zowat dagelijks)

dat was het geloof ik wel

mmm broodje gerookte zalm mag ik van de VK gewoon eten..... dus niet echt een zonde geloof ik. verder heb ik wel geitenkaas gegeten. voor de rest ben ik qua zwangerschap wel braaf geweest voor mijn kleine.

heb wel een keer een etentje van manlief zijn werk afgezegd onder het mom van ik heb last van mijn buik.... dat was eigenlijk niet waar, had er gewoon geen zin in.

ik eet meer drop dan goed voor me is. Heb ik bij mijn eerste trouwens ook gedaan.
Verder heb ik een periode regelmatig leverworst op brood gegeten.
En net als Soela heb ik een paar keer de kattenbak verschoond.

Groetjes sabine

Foutje, het was wendolientje en niet Soela van de kattenbak. Sorry.

ik moet jullie ook nog even opbiechten dat ik soms om 17:00 voor het eerst wat eet.
omdat ik voor die tijd echtgeen trek heb, of sterkernog, ik misschien wel over mijn nek ga..
het lijkt soms wel alsof ik weer aan begin sta van zwangerschap, misselijk om alles, en bij het kleinste verkeerde hapje naar de wc rennen.

de laatste 2 weken heb ik het met patat echt verschrikkelijk.

xx

Denk dat ik teveel heb meegemaakt om ook maar enig risico te nemen, dus ik ben altijd heel braaf geweest. Nog. Alleen heb ik 3 keer een slokje wijn gehad, maar dat was bij het avondmaal in de kerk.
Heb trouwens wel veel kleinere slokjes genomen dan ik normaal altijd doe.

Maar, eh, heb wel veel gesnoept.......,

liefs mij.

Terug
Bovenaan