opbouwen flesvoeding

hoi,

die meid van ons, poept maar 1x per dag en soms om de dag.
als ze een dag overslaat dan heeft ze die dag wel wat meer last van winderigheid en ik denk dat ze dan ook wat krampjes heb, ze is dan veel dreineriger die dag.

het is nog steeds zoeken naar het jusite ritme en hoeveelheid.
ooit lukt het ons hahaha

xx bambi

Die poepluier zit helemaal niet vol, echt een klein beetje. Maar ik ben zo gebrand op die luieruitslag dat ik bij elke scheet haar luier controleer en zodra die een beetje vochtig is of er zit een klein beetje poep in, verschoon ik haar direct. De luieruitslag gaat nu al stukken beter.
Verder proberen we er nu een beetje een ritme in te zoeken. Ik heb gelezen dat een baby van 3 wk  6 a 7x120cc mag. Daar zitten we nu ook op. wat ik merk is dat Guusje tussen voedingen door behoorlijk kan krijsen. Nu hadden we vanavond een beetje water gegeven en een uurtje daarna mocht ze haar fles. We hadden water gegeven omdat we dachten dat ze dorstig was, maar het was te vroeg voor de fles.  Nou dat was feest! De (nieuwe) bank, haar hele outfit en moeders zat onder de melk. Water en flesvoeding matcht dus niet helemaal in de buik....
Ik las dat één van jullie is overgestapt op forte. Komt je baby nu ook minder snel voor een voeding, en heb je die keuze zelf gemaakt of op aanraden van het CB?

X letty

Kom net van het bureau en ben w.b. voeding geen steek wijzer geworden...
Volg je gevoel en luister naar je kind mevrouw....

Nou dat ga ik dus nu maar doen.
Ik ga haar nu om de 4 uur voeden en geef voorlopig 120 cc met 4 schepjes...
En als ze daar niet genoeg aan heeft bouwen we het maar weer op....

Lang leve het consultatiebureau....

Grjts, mama Peet

Terug
Bovenaan