opbouwen flesvoeding

hoihoi!!

Dat was bij ons ook echt moeilijk! Ik moest het echt rekken tot de volgende fles!! Met gevolg van een zeurende baby. Iedereen roept: oh, krijgt hij nog om de 3 uur, hij moet al makkelijk om de 4 uur kunnen!! Nou, de volgende keer laat ik ze lekker kletsen (dat klinkt nu heel makkelijk, maar dat vind ik echt moeilijk) Nu ons ventje 10 weken is kan ik zeggen dat hij nu de fles makkelijk om de 4 uur kan... het komt vanzelf, maar bij sommige baby's duurt het wat langer.

heey

Ja ik probeer me er ook maar niet druk om te maken.
Misschien dat hij nu wat veel drinkt, maar ga er van uit dat het vanzelf goed komt.
Hij is ook 6 wk te vroeg geboren, dus misschien is het dan allemaal wat lastiger voor hem en heeft hij nu wat meer nodig, omdat hij wat in te halen heeft.

xx

Wat handig zo'n schema!
Volgens mij komt het aardig overeen met het schema van wat op de verpakking van Nutrilon staat... Alleen staan er hier maanden bij...

Isis is nu een maandje oud... Dinsdag naar het bureau.
We zijn vandaag een beetje aan het proberen om het te rekken naar 4 uur... En tot nu toe gaat het redelijk.... Vul de flesjes nu tot 120 met 4 schepjes....

Dinsdag ff overleggen of ik goed bezig ben...
Moet gewoon mijn gevoel volgen, maar dat vind ik nog erg lastig... ben zo onzeker....

Grtjs

Hallo allemaal

een baby mag 150 ml per kilo hebben. het is ff rekenen. Die ml deel je door het aantal flessen.

Ik zou niet 90 en 120 geven, maar dan elke fles liever 110 ml  per fles en kijken wat ze drinkt.

Terug
Bovenaan