Opdringerige schoonmoeder

Denk dat ik pas zou bellen als de kleine geboren is. Tenslotte het is over tussen jullie en hij moet dan ook begrijpen dat jij het niet fijn vind als jij je op je oncharmantst voelt als je aan bevallen bent. Ik zou het ook niet prettig vinden dat hij me dan naakt zou zien ed.
Heeft hij de kleine erkend? Wat wil je gaan doen als de kleine geboren is? Co ouderschap oid? Vertrouw jij je ex schoonnoeder en ex met jou kleine?
Lastig hoor! Heel veel sterkte! Het is jouw bevalling dus jij beslist! Misschien een vriendin of je eigen moeder meenemen? 

Bedankt voor jullie reacties!
op de vragen:
hij heeft het kindje niet erkend en dat zijn we ook niet van plan.
er is afgesproken dat hij de kleine min 2 keer per week mag zien waar ik iniedergeval en waarschijnlijk wanneer mogenlijk nog iemand bij ben.

Ik begrijp iets niet. Jouw ex heeft jouw fysiek mishandelt? Om wat voor reden dit ook was, hij kan dit ook met jouw kind doen. Hij 
heeft  woede en agressie problemen? Dit betekend dat hij een ontzettend groot gevaar is voor jou en vooral je kwetsbare kind. Zelfs niet met toezicht van jou vind ik dat hij in de buurt van je baby mag komen. Ga jij hem tegenhouden als hij boos is? Iemand die woedend is, kan zichzelf niet beheersen, stel hij slaat je baby tegen zijn hoofd of schud hem door elkaar?! Tjeetje mina, waarom heb je nooit aangifte gedaan? En waar is jouw vader in dit hele plaatje? Wil hij zijn dochter en kleinkind niet beschermen? 

Ai, iemand met zoveel woede in zich, kan onbedoeld en onbewust heel gek doen wanneer hij te maken gaat krijgen met overweldigende gevoelens..
als hij nu al moeite heeft met jullie breuk, verwacht ik wel dat dit vele malen erger kan worden wanneer hij vader wordt. 
Dit kan je niet alleen hendelen, ik zou me laten bijstaan door een professional, die in eerste instantie jullie belangen in kaart brengt en het voor iedereen makkelijker maakt. 

Terug
Bovenaan