Opdringerige telefoontjes

Hebben jullie daar ook zo'n last van??

We hebben een geheim nummer (om te voorkomen dat patienten bijvoorbeeld verhaal zouden willen gaan halen etc) en toch worden we nu de laatste weken overspoeld door die vreselijk irritante, opdringerige telefoontjes van telemarketeers, call centres en weet ik veel wat!
De meeste gaan over hypotheken en financieel advies, omdat onze woning te koop staat. ("Nee, wilt u geen vrijblijvend advies? Jammer hoor, dat u dief van eigen portemonnee wilt zijn en dit voordeel van honderden euros aan u voorbij laat gaan..") Ze bellen zelfs in de avond, laatst om 21:30 uur!!!! Dan nog een paar over baby's   "klopte het dat u in februari bevallen bent?" en opeens belde een opel-dealer op. "We zijn op zoek naar de eigenaar van deze opel? Uw APK verloopt binnenkort, heeft u al een nieuwe geregeld? Nee? Mag ik u dan onze service aanbieden, nu speciaal..."

AAAAHHHHH!! Wat hebben al die mensen??? Zijn ze zo wanhopig op zoek naar klanten dat ze de rust en privacy van gewone mensen moeten verstoren??
Bah, ik ben het echt spuugzat. Waarom heb ik in godsnaam nog een geheim nummer als ik in al dit soort vage databases rond lijk te zwerven? Is toch ook wel een beetje eng, hoe veel vreemden zomaar over je weten kunnen komen, blijkbaar...

Groetjes, Karin

heel vervelend ja, zo hebben wij geen vaste lijn alleen mobiel, sta je in de supermarkt mt een huilend kind op je arm in de andere hand een mand met boodschappen,proberen ook nog eens de kinderwagen voor te duwen, gaat de telefoon een hele klus om die bij je oor te krijgen, en dan heeft u even tijd bla bla bla, ik sta net zo versteld als jou want ik sta ook niet in het telefoonboek ofzo,

heel erg vervelend, maar er schijnt een website te zijn waar je je in een keer kunt af melden voor al dze telefoontjes, alleen ik weet niet welke!!!!!!!

weet iemand hier dat mischien

die heet infofilter, ik geloof gewoon www.infifilter.nl
Maar waar je al rondzwerft, dat moet je nog 'afhandelen'. Als ze bellen kan je zeggen dat ze je uit het systeem moeten halen. Hebben jullie soms de zangerschapsdoos van het kruidvat besteld? Volgens mij zijn wij daardoor in die telemarketingmolen terecht gekomen.

Groeten
Rosanne

(het heeft even geduurd, maar wij zijn weer rvij van lastige telefoontjes)

Ja, ik herken het ook hoor! Ik had laatst een of andere energiemaatschappij aan de telefoon die mij een pakket wilde aansmeren. Ik kon ze niet echt duidelijk maken dat ik echt niet geïnteresseerd was. Ik heb gewoon opgehangen...
En  laatst  ook nog een telefoontje dat wij de gelukkigen waren voor een vrijblijvende check van iets in onze woonplaats. Ik snapte er helemaal niets van en ze deden net alsof ik heel dom was dat ik hier niet aan mee wilde doen. Waar halen ze het lef toch vandaan! Je krijgt het gevoel dat  je heel  raar bent als je niet wil meedoen.  

Dus, ik begrijp  je frustratie. Dat website-adres wil ik ook wel weten...  

wij hebben hier gelukkig geen last van.wij gebruiken ons telefoonnummer alleen voor internet.we worden toch altijd op onze mobiel gebeld,dus ik geef altijd mn mobiele nummer door en zeg dan dat we geen vaste lijn hebben.ik werd wel 3/4 keer per maand gebeld door onze kredietverstrekker,over of we ons doorlopend krediet vast willen laten zetten.NEE,DAT WILLEN WE NIET,WANT WE WILLEN ER Z.S.M VANAF!!de laatste keer werd ik echt pissig en sindsdien hebben ze niet meer gebeld.
maar volgens mij kun je ergens opgeven dat je niet gebeld wil worden.dat heet bel mij niet.misschien www.belmijniet.nl ??moet je misschien even googlen.
groetjes karin

Terug
Bovenaan