Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

Hoi Inge

Ik zit je  bericht te lezen naar aanleiding van iemand die mij er op attend maakte op het prematurenforum. Ik heb met 15 weken zwangerschap een navelstrengcoagulatie in Leiden gehad en heb dus ook afscheid moeten nemen van mijn zoon Benjamin. Ik moest 2 keer geopereerd worden omdat bij de eerste operatie Benjamin nog leefde. Na
3 dagen zijn mijn vliezen gebroken en heb ik 4 maand plat gelegen waarvan 1 maand in het ziekenhuis. Met 30 weken en 6 dagen ben ik bevallen van mijn tweeling. Paddy was er erg slecht aan toe maar is nu een flinke knul die helaas slechthorend is. Ik zou heel graag met je willen mailen, als je mijn verhaal wilt lezen kan dat op www.paddyjoshua.blogspot.com. Ik ben al heel lang op zoek naar iemand die ook deze operatie heeft gehad en tot nu toe niet kunnen vinden.

succes en sterkte met je verlies, Olga

Hoi Olga,

Ik ben inmiddels op je site geweest en heb je gemaild. Wat een verhaal zeg en veel belangrijker...wat een vreselijk leuk kind! Je bent echt een doorzetter als ik alles lees. Ongelofelijk!

gr.Ing

Beste Inge,

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat je niet beide kindjes moet verliezen. Ik vind jullie ongelofelijk dapper. En sta er elke weer versteld van hoeveel een mens kan hebben. We krabbelen wel op maar het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Liefs,
Ivanka

Terug
Bovenaan