operatie gehad gisteren....

Hoi allemaal,

Gisteren moest ik dus op controle i.v.m. de cyste die op mijn eierstok zat.
Nou, op de echo was meteen te zien dat hij er nog goed zat en dat hij zelfs nog een beetje gegroeid was.
Eigenlijk wilde de gyn me weer naar huis sturen en mocht ik komen als de pijn zo heftig werd dat hij niet te dragen was.
Maar daar was ik het dus niet mee eens....
Ik wilde graag van die cyste af, want die bezorgde me nu al ruim een week flinke buikpijn.
Gelukkig nam de gyn. mijn klachten wel heel serieus en werd ik meteen opgenomen.
Om 2 uur werd ik naar de OK gereden en daar hebben ze middels een kijkoperatie de cyste verwijderd.
Ik mocht kiezen of ik vannacht in het ziekenhuis wilde blijven of naar huis ging...
Nou... naar huis dus...
Thuis aangekomen werd ik goed ziek van de narcose en heb ik een paar keer flink moeten spugen.
Vandaag gaat het alweer een stuk beter. De buikpijn van de cyste is nu weg, maar daarvoor in de plaats heb ik nu andere buikpijn, vanwege de snedes die ze gemaakt hebben en het gepulk in mijn buik.
Verder last van mijn nek en schouders, maar dat komt blijkbaar van het gas dat ze in mijn buik spuiten.
Vrijdag op controle en dan horen we wel weer hoe het verder gaat.......

Het zit ons echt allemaal niet mee om een kindje te mogen krijgen....
Maar gelukkig ben ik hierin niet alleen en zijn jullie er ook allemaal nog...

Liefs,
mama Peet

Jeetje mama Peet,

Wat een belevenis en goed van je dat je je niet heb laten afschepen.
Gelukkig is de cyste nu wel verwijderd dus ik ga hard duimen dat nu niks meer in jullie weg staat om een kindje te krijgen.

Liefs Sabine

He Peet,

Meid wat een avontuur weer zeg.... Ik ben blij voor je dat de cyste iig weg is en je eileider bespaard is gebleven, maar het is wel balen hoor!!! Hoe voel je je nu? Die pijn in je schouders en nek komt idd van het gas, dat had ik in oktober ook. En ook de kleine sneetjes irriteerden bij mij wel eventjes. Nou meid, ik stuur je veel liefs en een knuffel en hoop dat je, je gauw wat beter gaat voelen!!!
kus van Dana

Hoi Peet

Nou wat een verhaal.... ik hoop dat je je nu iig beter voelt en je minder buikpijn hebt.
We gaan met zijn alle hard voor je duimen want nu wordt het eens tijd voor beter nieuws!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

xxx Knuf van Niekje

hallootjes,

hier weer even nieuws van mij....
Ik heb me ziek gemeld op mijn werk, ga deze week niet werken.
Werk op maandag, dinsdag en woensdag.
Ik sta voor de klas en al die kleine kleutertjes zo dicht bij mijn buik, dat zag ik niet zo zitten.
Daarbij ben ik nog echt dizzy en duizelig van de narcose denk ik...
De buikpijn is draaglijk nu, dus het gaat weer de goeie kant op.
Vrijdag op controle en dan horen we wel weer hoe nu verder....

liefs,
mama Peet

Hoi Peet,

Groot gelijk hoor, dat je, je een weekje ziekgemeld hebt... Is allemaal zo gevoelig en die lieve maar drukke kleuters kunnen daar niet steeds om denken....
Blij te lezen dat de buikpijn wel minder is geworden. Kun je nog een beetje genieten van het mooie weer vandaag? Is voor nu de laatste dag alweer geloof ik, haha wat zit ik hier nog te doen achter de computer, moet naar buiten!!!!
Een laptop zou goed zijn voor mij haha.... Nou meid, ik denk aan je en ben erg benieuwd hoe het vrijdag verder gaat! Hier de Clomid weer achter de kiezen, ik ben nog steeds zo opgelucht dat we weer mogen beginnen. Ik hoop dat voor jou het zonnetje ook snel weer gaat schijnen!

lfs Mickey

Hoi Mama Peet,

Wat een verhaal zeg! Voel je je ondertussen al weer wat beter?

Rust maar even goed uit, het is niet niks zo'n operatie. Wel fijn dat je van de buikpijn af bent. En als je weer opgeknapt bent met goede moed verder.

Sterkte!

liefs, Belle

lieve Mama Peet,

Wat een verhaal zeg en inderdaad dat je je niet hebt laten afschepen! Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat en dat je een beetje kunt genieten van de zon buiten!
Succes vrijdag en we horen wel weer hoe en wat!
Sterkte en succes ermee!
Daarna weer met goede en frisse moed voor een kindje..
ik ga morgen voor de tweede iui..

liefs Haag

Terug
Bovenaan