operatie gehad gisteren....

Hoi mama Peet

Ik had zo voor je gehoopt dat dit niet nodig was. Ik ben blij dat de cyste weg is gehaald en dat je voor jezelf bent opgekomen. Het zit je niet mee. Ga een paar dagen goed rusten en ik duim heel hard voor je dat je vrijdag goed neiuws te horen krijgt.

Liefs

Lydia

Hoi mama Peet!

Jeetje, het zit je ook echt niet mee allemaal nu... gelukkig ben je nu van die rot-cyste af! Ik spreek uit ervaring want ben al twee keer geopereerd om endometriose verklevingen en cystes te verwijderen. Een van de operaties duurde wel 4 uur! Ze noemen het dan wel een 'kijkoperatie' maar het gaat je niet in de kouwe kleren zitten!
Ik hoop dat het inmiddels een beetje  beter met je gaat en dat je snel weer de oude bent..

groeten, Saartje

Hee Mickey en alle anderen,

Hier gaat het elke dag weer een stukje beter. Vannacht heb ik 2 van de 3 pleisters er af gepulkt, omdat ze los zaten. Je ziet de hechtingen nog zitten. Die jeuken vreselijk, maar dat is blijkbaar een teken dat het beter wordt.
Ben ook een beetje aan het bijkomen van alle bijwerkingen van de narcose.
Ik word weer wat helderder en kan weer een beetje denken. Hoera!!

Ik word dus weer wat actiever. Dat is wel fijn. Mijn mamsie is nou hier en is vandaag ff mijn hulp in de huishouding. Wat een luxe!!
Ik ben wel heel benieuwd wat de gyn. vrijdag zal zeggen. Hoe en wat nu verder... Maar dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten.

Liefs en tot snel
mama Peet

Terug
Bovenaan