operatie in belgie staat gepland!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Gister ben ik samen met mijn mannetje naar het mooie belgie gereden voor een consult daar met de gynacoloog. Echt een hele lieve en ook nog leuke man!! HAHAHAHA.
Hij kon mijn verhaal helemaal begrijpen en keek direct in zijn computer voor een datum. dat is geworden: 12 decmeber!! Hier was ik al heel blij mee, kan ik toch in januari beginnen met ivf.
Hij vroeg mij in wat voor tijdsbestek ik de papieren vanuit rotterdam kan regelen. Dit is voor mij een telefoontje. Toen kreeg ik te  horen dat ik vandaag om 15.00 uur nogmaals mag bellen en waarschijnlijk is er dan nog een  plekje voor mij op 5 december!!  DAT IS AL OVER ANDERHALVE WEEK!! Vanmorgen  Rotterdam gebeld en die ging alles  direct faxen en begrepen heel goed dat ik voor de operatie overgestapt ben naar een ander ziekenhuis. Wilde gewoon niet zo lang wachten. Ik wil ook verder. Ben verdorie al bijna 3 jaar bezig. Alles was geen probleem. Ik zal maandag nog eens bellen naar belgie of ze alles binnen hebben gehad.

Ik ben zo blij. Het kan dus zeker eerder, maar je moet er wat werk voor doen!!!

Ik laat jullie nog weten of het 5 december wordt en anders blijft het de 12de. Dit is ook geen probleem.

Liefs roelien

Hoi Roelien,

Fijn voor je dat het allemaal op zo'n korte termijn kan voor je ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles goed mag gaan voor je dan kan je ook met een gerust hart de kerst tegemoet anders zit je die gezellige dagen toch tegen die operatie aan te hikken.

veel liefs linda

Wat fijn zeg dat het allemaal zo snel kan!!!! Ben je er lekker vanaf voor de feestdagen en kun je het nieuwe jaar meteen goed beginnen!!

lfs ing

Vanmiddag nog terug gebeld naar het ziekenhuis. operatie is bevestigd op 5 december. een mooi sinterklaaskado!! Moet mij om 07.30 uur melden en als alles goed gaat ben ik 's avonds weer thuis.

Ik ben blij!!

Gr Roel

Hee Roeltje!!

Gefeliciteerd joh! Wat een geweldig nieuws dat je al zo snel terecht kan!
Ik ben net zo blij voor je als jij!
Dat is cht fijn! En een mooi einde van het jaar en een goed begin van 2007!
Heel veel sterkte, succes en heel veel geluk meid!
Super!

Liefs Linnepinnie

goed nieuws!
mooi sinterklaascadeautje.
en nou maar hopen dat 2007 je ook iets heel moois zal brengen.

groetjes.
mama peet

Hi Roel,

Gefeliciteerd en veel succes!
Ik heb je verhaal niet helemaal vanaf het begin gevolgd. Hoelang had je anders in Nederland moeten wachten en ben je  nu ook via Nederland verzekerd?

Groetjes!

Hee Roelien,
Succes hoor en dat 2007 een mooi jaar wordt!!!

Terug
Bovenaan