operatie in belgie staat gepland!!

Hoi Roeltje,

Wat een ontzettend goed nieuws zeg, SUPER.
Wat zou jij blij zijn. Nu ben je er dit jaar nog van af en kan je ook nog eens lekker van de feestdgn genieten.
Je kan nu met een leuk vooruitzicht 2007 in. 2007 gaat het helemaal worden voor je.
Ik ga 5 dec heel hard voor je  dat alles goed gaat.

Geniet van je weekend, maar dat moet nu geen probleem meer zijn voor je, denk dat je in een ontzettende jubelstemming bent.
Jou weekend kan niet meer stuk.

Kruimel

Hai Roel,

Dat is snel zeg! Zo zie je maar dat er in Nederland belachelijke wachtlijsten zijn. En in België gewoon zo aan de beurt. Mag ik vragen wat voor operatie je moet ondergaan? Misschien heb ik er overheen gelezen, hoor (dat zal best), maar ik ben er nieuwsgierig naar.

Lfs, Kippie.

Hoi,

Wat fijn voor je dat het al zo snel kan!
Heel veel succes en ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen in Belgie.

Groetjes Ibbeltje

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Voor degene die erover heen gelezen hebben. een goeie maand geleden mocht ik beginnen met ivf, echter bleek bij de echo mijn eileider vol te zitten met vocht. Dit vocht  kan er niet uit omdat mijn eileider niet meer werkt. Dit hebben ze 1 1/2 jaar geleden in Roosendaal geconstateerd maar toen vonden ze het niet nodig om hem eruit te halen. Nu blijkt dat vocht schadelijk of giftig te zijn voor een evt embryo. Vandaar is besloten om deze er zo snel mogelijk uit te laten halen. In eerste instantie werd tegen mij gezegd dat dit op zeer korte termijn kon, maar dat bleek vorige week februari volgend jaar te zijn. Hier was ik wel van teleurgesteld en ben met mijn verzekering gaan bellen. Die kwam met de optie belgie omdat ik daar zo dichtbij woon. Tja 1 telefoontje en een consult en ik kan 5 december geopereerd worden!! Zo kan het dus ook. Kreeg gelukkig goeie reactie van de ivf-kliniek. Ze snapten het wel. Als de operatie is geweest en alles is goed mag ik direct starten met ivf. Dus volgens mij wordt 2007 een beter jaar dan 2006!!!

Meiden een fijn weekend.

liefs roelien

Terug
Bovenaan