operatie..

hoi,

We zijn weer thuis! Het is gelukkig allemaal meegevallen voorlopig, We waren om 15.00 uur al weer thuis. Hij heeft maar 1 wond. Het verwijderen van zijn ene balletje en het vastzetten van de andere kon via 1 sneetje.
Vanmiddag was hij wel een paar uur zielig maar nu ligt hij als een blok te slapen.
Ik vond het een hele belevenis, maar hopelijk is Sebastiaan het snel weer vergeten.
Ik heb wel 13 prikgaatjes op zijn handen en voeten gevonden waar ze geprobeerd hebben een infuus te prikken wat dus niet lukte. Uiteindelijk zat het in een bloedvat op zijn hoofd. Gelukkig was ik daar niet bij en was hij toen al onder narose!
In hoeverre hij hier nu later in zijn leven psychisch  last van  gaat hebben zullen we voorlopig niet weten, maar komt tijd komt raad, daar moet ik voorlopig maar niet meer aan denken.

groeten ELke

oef, inderdaad maar goed dat je niet bij dat prikken bent geweest! Ik zou gek worden als ze m'n kindje zo zouden "martelen" (alhoewel het ws niet anders kon).

Hopelijk gaat z'n herstel voorspoedig; geniet maar lekker van je kleine mannetje!

Wat fijn dat het goed is gegaan en dat het allemaal achter de rug is. Gelukkig was hij al onder narcose toen ze gingen prikken, want 13x is niet niks. Dan was hij wel zeer moeilijk te prikken. Hopelijk hersteld hij snel van alles en houd hij er geen trauma aan over.

Vlindertjes

Hey Asja, hoe is het nu met Sebastiaan? En komt Jasmijn al een beetje uit d'r peuter-puber buien?

'k Moest even aan je denken en ben benieuwd hoe het nu gaat met 2 kleintjes...

hoi,
alles gaat goed hier. Sebastiaan heeft uiteindelijk geen last gehad van de operatie. Misschien alleen de eerste paar dagen maar het is zo moeilijk te merken aan zo'n kleintje.
Hij heeft er geen eens een litteken aan overgehouden.
Zie verder mijn anders topic.

groeten Elke

Terug
Bovenaan