Operatie !

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Nou ook al kom ik hier  nog zo  vaak,ik reageer maar vrij weinig, dit door omstandigheden, maar wou nu toch even maar mn hart luchten.

Morgen wordt onze kleine man, 13 maanden oud geopereerd, aan zijn neus,keel en oren.
Dus echt het hele pakketje.
Nou vind ik die operatie nog steeds appeltje eitje en is het iets waar wij als ouders ons drukker om maken dan dat hij dat zelf doet of beseft, gelukkig.
En wist ik vanaf het begin dat ik niet mee mocht de opeatiekamer in vanwege de zwangerschap.
Maar nu ben ik helemaal uitgeschakeld en lig ik met bedrust op mn bedje voor het raam, terwijl die kleine man morgenvroeg onder het mes moet.

En ja aan de ene kant denk ik ach zal ik dan toch maar meegaan?
Maar mijn zwangerschap geeft flink wat problemen en lang zitten zit er niet meer in.
Dus ja hoe lang zou ik het dan vol kunnen houden.
Om toch dan maar het zekere voor het onzekere te doen, hebben we besloten dat mn man alleen met Milan naar het ZH toe gaat en dat ik de boel maar thuis probeer af te wachten.

Maar ik kan nu al zeggen dat ik er vreselijk tegenop zie en ik hoop en bid dat Milan morgenmiddag weer goed en wel thuis is, en niet hoeft te blijven in het Zh.

Voor mensen die niet weten wat er scheelt aan de zwangerschap.
Mijn  placenta is over de baarmoedermond heen gegroeit waardoor ik enorm veel last heb van zwaar bloedverlies en stolsels, niet erg prettig en van het weekend ging het zo mis dat ik weer terug moest naar het Zh en daar is gebleken dat ik ook nog eens een  ontsteking aan de bekken heb.
Dus al met al een zware strijd en elke week is dan ook echt weer een week langer voor de kleine, jammer genoeg zal ik  het toch echt nog zo'n 20 weken volmoeten houden om de kleine hopelijk gezond en wel op deze planeet te krijgen.
Om de week krijg ik een echo en bloedonderzoeken en dergelijke en dat stelt me wel gerust maar toch.
Door al dit alles zal ik morgen niet bij mijn lieve Milan kunnen zijn terwijl hij me toch ook hard nodig heeft.

Naja, gewoon straks maar weer naar bed en dan is morgen hopelijk ook zo weer voorbij.

Groetjes Linda en Milan.

Hoi Linda,

Jeetje wat een naar verhaal~!
Ook al is de ingreep morgen "eenvoudig", dat maakt je als ouder niet minder zenuwachtig, zeker als je er niet bij kunt zijn.

Ik ga heel hard voor jullie 3-tjes (eigenlijk 4-tjes) duimen dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat je snel je kleine man weer in je armen kunt sluiten.

Is je baarmoedermond dichtgenaaid?
Ik weet dat ze dat bij een vriendin van mij hebben gedaan toen de placenta eroverheen was gegroeid. Misschien heb ik het toen niet helemaal goed begrepen wat zij vertelde maar ik geloof dat zij hetzelfde had als jij nu.

Heb je antibiotica voor de bekken ontsteking?
Ik hoop voor je van niet.

Meid, als er iets is kun je hier altijd je hart luchten, of je nu vaak schrijft of niet, je kunt altijd aan iemand je verhaal kwijt.

Liefs Monica en heel veel sterkte voor morgen.

Laat je even weten hoe het is gegaan?

Jeetje Linda wat verschrikkelijk voor je zeg... Lijkt me echt heel erg dat je er morgen niet voor je zoontje kan zijn, maar gelukkig neemt je man alles voor je over en komt het best goed, maar snap dat je er flink beroerd van bent. Maar nu moet jij je voornamenlijk   bezig houden  met je  zwangerschap, dat die  goed blijft verlopen! Heel hard allemaal en ontzettend spannend zeg.. Ik heb het ontzettend met je te doen, Maar  je zoon weet toch wel dat je van hem houdt en dat is het belangrijkste, je had graag mee gewild maar dat kan echt niet. Leg het hem desnoods op een kinderlijke manier uit, misschien lucht jou dat iets op.. Heél veel succes morgen en met je zwangerschap ook! Ik duim ook mee dat alles goed zal gaan verlopen!En houdt ons op de hoogte! Liefs Kim

Jeetje wat moet dat moeilijk voor je zijn zeg! Mijn dochter Jasmijn is ook al een aantal keren in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en 1 keer voor een operatie, ik zou het vreselijk vinden als ik daar niet bij  had kunnen zijn!
Ik wens je dan ook heel veel sterkte morgen, maar ook in je verdere zwangerschap!

Liefs Trudi

heyhey

ja, kan me voorstellen dat je niet met een gerust hart thuis kan zitten.

wil jullie heel veel sterkte wensen. hopelijk is het snel achter de rug, en komt je meissie heel snel weer thuis.

liefs, do

Jeetje dat is niet niks!

Wil je heel veel succes en sterkte   wensen met Milan maar ook met jezelf!!

Liefs Nesie

Heel veel succes vandaag met de operatie.  Dat komt vast allemaal goed!!
En heel veel sterkte gewenst met je zwangerschap, wat rot dat het zo loopt. Ik hoop dat de kleine lang genoeg kan blijven zitten.

Terug
Bovenaan