Operatie !

He Linda,

Heel veel sterkte vandaag. Ik weet wat het is als je kindje geopereerd moet worden dat is echt niet leuk maar gelukkig mocht ik nog mee op de ok tot Roan sliep. En jij bent dan ook nog niet eens in het ziekenhuis. Bah. Blijf maar lekker op het forum hangen als dat lukt want ik denk dat er zo nu en dan wel lieve berichtjes binnenkomen voor jou.

Liefs Frida (nicht van Linda en Milan, weet je nog)

Hoi

Hopenlijk is de operatie goed gegaan en komt je zoontje vanmiddag weer lekker thuis. helaas ken ik je situatie maar al te ged van mijn 1e zwangerschap. Ik had ook een placenta previa met zwaar bloedverlies en stolsels. Het is erg zwaar voor je lichaam en de spanning is ook verschrikkelijk. Ik heb in totaal 5 keer een zware bloeding gehad. Ondanks dat bleef mijn dochter goed groeien. Met 27 weken zwangerschap begonnen de artsen zich echt zorgen te maken en kreeg ik longrijpings prikken. Met 28 weken en 3 dagen is mijn dochter met een spoedkeizersnee gehaald, omdat het bloedverlies zo heftig wwerd dat de gynacloloog bang was dat de placenta los zou laten.
Carlijn doet het nu erg goed hoor, en ze is er prima uitgekomen.

Ik hoop voor jou dat je kindje nog lang blijft zitten, en in ieder geval tot de 26ste week. Heel veel sterkte en probeer maar zoveel mogelijk te rusten.

Als je nog meer wil weten moet je het maar zeggen.

liefs grietje

Hoi Linda,

Hoe is het vandaag met Milan gegaan?
Ben erg benieuwd, moet steeds aan jullie denken.

Liefs Trudi

Linda????
Gaat alles wel goed?
Hebben al een tijdje niks van je gehoord!

X Trudi

Hoi Linda,

hoe is het nu met Milan?
En met jou?
Aangezien we nu al een tijdje niets hebben vernomen, begin ik mij een beetje zorgen te maken.

Hoop dat alles goed is en dat jullie gewoon heerlijk aan het genieten zijn van elkaar en dat je ons gewoon vergeten bent!!!

Liefs Monica

Dag meiden,

Ten eerste bedankt voor al jullie lieve en ondersteunende woorden.

Ten tweede,
omdat ik niet in het bezit ben van een laptop ben ik genoodzaakt om achter de computer te kruipen als ik iets wil neerzetten of lezen.
En omdat de zwangerschap niet gemakkelijk is en ik echt niet lang kan blijven hangen achter de computer of waar dan ook heeft het een tijdje geduurd voordat ik wat heb laten horen.

Maar hier ben ik dan weer, en gelukkig voel ik me aardig dus dan tikken we gelijk weer even wat neer.

De operatie is 100 % meegevallen alleen vond mijn man het wel enorm zwaar om Milan zo achter te laten en dan alleen te zijn om op hem weer te wachten.
Gelukkig waren ze in het Zh erg lief en dat scheelde wel.

Milan was rond 12 uur alweer thuis en is na een boterham zo zn bedje ingedoken.
Hij doet het echt hartstikke goed op nog wat nabloedingen na maar over 5 weken hebben we weer de controle afspraak.
Dus dat komt ook allemaal best goed.

Zijn jullie nou nog meer beniuwd hoe de dingen hier zo af en toe gaan.
Kijk dan misschien ook eens op onze familie site.
www.familie-verbruggen.nl
Hier staat ook het verslag van Milan zijn operatie op.
Verder vind je er nog wat foto's, filmpjes enz.

Nou meiden bedankt voor alle lieve woorden.
Groetjes en tot snel weer.

Wat een geluk om even wat van je te horen. Fijn ook dat alles goed is gegaan. Ik zal gauw eens een kijkje nemen op jullie site.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan