Operatie!

Gisteren op nacontrole geweest bij de gynaecoloog en het hele circus gaat beginnen! Ze gaan me zsm opereren en de myomen verwijderen (heb er 2, een kleintje en die ene grote van 13 bij 18 cm). Vind het allemaal wel erg heftig dat ik nu weer het ziekenhuis in moet maar het is voor het goede doel en nu is Jasmijn nog klein en kan ik haar straks nog steeds tillen.....

Komende donderdag al opname intake met de verpleegkundige en en dan volgende week pre-operatieve screening + CT scan en dan is het afwachten wanneer ze me in plannen. Waarschijnlijk kunnen ze de operatie uitvoeren via het litteken van mn keizersnede dus dat betekent in ieder geval niet nog een extra litteken.

Aan de ene kant vind ik het doodeng, en zie ik als een berg op tegen ziekenhuisopname maar kan niet wachten tot die buik weg is!!!! Afgelopen week heb ik de mooiste opmerking gekregen in de wachtkamer van de gyn waar ik zat te wachten met Jasmijn in de kinderwagen... toen zei iemand tegen me: ja maar dat is toch niet jouw baby, je bent toch zwanger? (ahum...) En vergeet al die winkebediendes niet die constant aan me vragen "hoe lang ik nog moet" als ik even boodschappen aan het doen ben zonder Jasmijn....

Can't wait to have my body back! :)

succes inderdaad, het is even niet leuk, maar ik kan me voorstellen dat dit ook niet leuk is. Straks kan je gewoon genieten van achter de kinderwagen lopen zonder die blikken van andere mensen!!

Hoi,

kan heel goped begrijpen dat je ertegenop ziet, aan de andere kant ook wel heel fijn dat er actie ondernomen wordt! En dat je daarna maar helemaal klachtenvrij mag zijn en lekker kunt gaan genieten !!!

Veel sterkte gewenst!

Natasja

Wat fijn dat je zo snel geholpen kunt worden. Maar ja, kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet.

Ik heb ook nog een beste buik en helaas word me ook nog regelmatig gevraagd wanneer ik ben uitgerekend.... En bij mij is het geen vleesboom maar gewoon vet ;-)

Wow! Spannend! Ben ik even een paar dagen offline, mis ik een hoop!
Erg vervelend als je zulke opmerkingen en vragen krijgt zeg. Kan me voorstellen dat je daar zo snel mogelijk vanaf wil.
Ik heb, net als Simone zegt, nog een spekbuik. Maar die ziet er niet uit alsof ik (nog) zwanger ben. Duidelijk een vetrol... oepsie. (Kan niet stoppen met snoepen! Echt niet normaal.)
Ik wens je heel veel succes en hou ons op de hoogte!!!

hey dames, ben net gebeld door het ziekenhuis en de operatie staat gepland op 3 juni al..... aaargh! Ik hou jullie op de hoogte en lief dat jullie allemaal zo meeleven :) Ben nu druk bezig met inwinnen van info over het op gang houden van BV enzo... als je nog tips hebt....

Terug
Bovenaan