Operatie!

Fijn dat het geregeld is, maar wel spannend. Heerlijk als je straks je eigen maatje weer terug hebt.
Ja pff, die bv op peil houden.
Ik denk:
1. In het voren veel kolven, zodat je man een voorraadje heeft.
2. In het zh kolven om de boel op gang te houden, en vragen om pijnstilling die je mag in combi met bv (als het nodig is)
3. Als je thuis bent vooral veel investeren in het vaak aanleggen (dus eigenlijk een regeldag instellen, zelf)

succes!

Hoi hoi, Succes straks met de operatie! Spannend hoor!
Ben het wel eens met de tips hierboven. Kolven helpt echt om het op gang te houden. Eerst vooraad aanleggen zodat je de melk die je tijdens je ziektebed kolft weg kan gooien. Ik heb zelf 4 dagen in ziekenhuis gelegen toen ik onze 2e net had en die melk mocht de kleine niet hebben ivm medicijnen. Gelukkig had ik genoeg van te voren gekolfd.
Een kindje van 3 zei tegen mij: "jij hebt nu weer een klein babytje in je buik". Altijd eerlijk he, dat kleine grut!

Vandaag gesprek gehad met de verpleegkundige en ik kan gewoon blijven voeden in het ziekenhuis want de pijnstilling die ik krijg mag gewoon bij borstvoeding + met dank aan mijn superfijne verzekeraar DSW mag Jasmijn ook bij me zijn in het ziekenhuis, dat wordt allemaal vergoed :)

Wat een gedoe maar het is voor het goede doel! Hierna wil ik alleen voorlopig even niet meer dat ziekenhuis in... heb dan echt alle 4 de afdelingen van gynaecologie gezien ;-)

Dinsdag gesprek met de gynaecologe die de operatie gaat doen en zoals het eruit ziet kunnen ze de operatie gewoon uitvoeren zonder ernstige beschadiging van m'n baarmoeder dus dat is ook fijn.... zeker voor als Jasmijn ooit nog eens een broertje of zusje zou willen ;-)

Hee Babette,

dat verzacht wel, dat Jasmijn lekker mee mag, dat de pijnstilling kan met de borstvoeding, super!
Neemt niet weg dat het heel spannend is en ook best wel een ingreep lijkt me. En zo snel, ergens eng, aan de andere kant ben je er dan wel vanaf en kan het alleen maar beter gaan! Probeer daar maar aan te denken...
Toch veel sterkte gewenst!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan