opgeblazen harde buik na werken

Bij mij ging dat automatisch, ik werd door mijn teamleider aan gemeld bij de bedrijfsarts, daar ben ik dan langs geweest, en hij geeft dit weer door aan het UWV, ik hoef niks te doen. Ik wordt wel aantal keer gebeld door UWV om te kijken hoe het met me gaat enzo, omdat ik evengoed salaris ontvang van 28 uur werk, en hun vergoeden dat dan weer naar mijn werkgever, ik zou het idd overleggen met je verloskundige, maar ook tegen je teamleider zeggen.
 
Hoi, ik ben gisteren naar de vk geweest en advies gekregen om te stoppen met werken, het is duidelijk te zwaar voor mijn lijf: zwangerschap en werken combineren. Vind het zelf wel balen want vind het altijd wel gezellig op mijn werk. Maar ik kom nu even op de tweede plaats.
Ik ga morgen persoonlijk even langs bij mijn werkgever, vind ik wel zo netjes , ipv over de telefoon even mededelen dat ik niet meer mag komen.
Zal ik van hem wel horen hoe nu verder.
In ieder geval bedankt voor de tips en het medeleven, ik hou jullie zeker op de hoogte!
 
Heb ook nog de gyneacoloog gesproken, zelfde advies.
Heb mijn werkgever ook ingelicht.
Alles is geregeld, zal nog wel een keer naar de bedrijfsarts moeten.
Maar ik ben blij dat het geregeld is, heb toch teveel gedaan en dat is niet goed.
Kan nu mijn eigen tempo gaan aanhouden en stoppen met iets als mijn lijf aangeeft dat ik te lang bezig ben.
 
Hoi ik ben nu 28 weken zwanger.
Ik heb altijd hele sterke buikspieren  gehad en daardoor nu een klein buikje. Niemand denkt dat ik  al 7 maanden zwanger ben.
Alhoewel ik nu wel begin met groeien. 
Iik werk in de jeugdzorg en loop de hele dag op me werk. Ik heB nu al een titijdje erg last van harde buiken. Dit komt op als ik fysiek bezig ben maar oook als ik gewoon op de bank lig. Ik kom net terug van een weekje griekenlamd waar ik niet veel gedaan heb. Ook daar heel veel last van harde buiken.
Maandag ga ik weer naar verloskundige. Ik denk dat ik eerder moet gaan stoppen  met werken.
Iemand hier ook last van?
 
Hoi ik ben nu 28 weken zwanger.
Ik heb altijd hele sterke buikspieren  gehad en daardoor nu een klein buikje. Niemand denkt dat ik  al 7 maanden zwanger ben.
Alhoewel ik nu wel begin met groeien. 
Iik werk in de jeugdzorg en loop de hele dag op me werk. Ik heB nu al een titijdje erg last van harde buiken. Dit komt op als ik fysiek bezig ben maar oook als ik gewoon op de bank lig. Ik kom net terug van een weekje griekenlamd waar ik niet veel gedaan heb. Ook daar heel veel last van harde buiken.
Maandag ga ik weer naar verloskundige. Ik denk dat ik eerder moet gaan stoppen  met werken.
Iemand hier ook last van?
 
Ik ken het gevoel. Het lijken wel harde buiken. Zo vermoeid en hard. Ik heb het van de week aangegeven bij de gyneacologe. Ze adviseerde het rustig doen. Daarna had ze een inwendig onderzoek gedaan van mijn baarmoeder. Blijkt korter te zijn geworden. Ik vermoed dat dat die pijnlijke gevoel zou zijn geweest :s. Ik ben gelijk gestopt met werken. Ik werkte toen op ARBO advies maar 2 uurtjes
Ik zou naar je lichaam luisteren, en het heel rustig aan gaan doen.
 
Ik ben nu 29 weken zwanger van mijn eerste kindje en werk in de zorg. Ook ik heb veel last van harde pijnlijke buiken na en tijdens mijn werk. Net de verloskundige gebeld en die gaf het advies om te overleggen met mijn werkgever om te kijken naar de opties. 
 
Terug
Bovenaan