OPGEVEN FORUMDAG

A

Anoniem

Guest
HALLO ALLEMAAL.

ALS HET GOED IS IS IEDEREEN BEVALLEN, OF MISSCHIEN NOG EEN ENKELE NIET.
DAAROM IS HET NU TIJD GEWORDEN DE FORUM DAG WAAR TE GAAN MAKEN.
HET ZAL ZOWIEZO PLAATSVINDEN IN UTRECHT OPDAT POLL'S HEBBEN UITGEWEZEN DAT DIT DE BESTE PLAATS IS VOOR HET MERENDEEL.

WELKE MAAND MOET NOG WORDEN BESLIST

FEBRUARI MAART (APRIL)
DAT KAN JE LATEN WETEN VIA EEN SPECIAAL IN HET LEVEN GEROEPEN EMAIL ADRES, FORUMNAJAAR2007@HOTMAIL.COM
DAAR KUN JE OOK LATEN WETEN MET HOEVEEL JE KOMT.
KOM JE NIET LAAT HET DAN OOK WETEN VOOR DE VOLLEDIGHEID.

TEYGETJE ZAL BINNENKORT AAN DEZE TOPIC EEN LIJST TOEVOEGEN WAARIN STAAT WAT ER ALLEMAAL IN UTRECHT TE DOEN IS, MET EVT PRIJZEN ECT.

VRAGEN IDEEEN ALTIJD WELKOM.

GREETZ MARTINE EN BERTINE

mij maakt de datum helemaal niet uit.

laten we de datum eerst plannen.

uit de mailtjes heb ik begrepen dat de meeste in het weekend kunnen, en sommige alleen door de weeks.

ook is gebleken dat in maart weer veel mensen aan het werk moeten, dus februari lijkt tot nu toe de beste oplossing.

weekend data zijn 2-3 of 9-10 of 16-17 of 23-24.
er zij   ideeen genoemd zoals een high thea.

zoals ik al zei voor mij maakt de datum niet uit.

graag laten weten wanneer je kan, dan kan er namelijk geplant worden, en ook wat we kunnen gaan doen, qua prijs blijft het natuurlijk binnen de perken. gewoon normaal bedrag.

xxx martine
ik hoor graag snel.
(bertine had jij nog een lijst ofzo xx)

Hoi hoi,

Ik heb een "word"bestand gemaakt. Daar hou ik bij wie zich aanmelden via het emailadres dat hierboven genoemd wordt. En ik hou deze topic in de gaten voor ideeen.
Jij oppert weekend, maar dat wacht ik even af. Want de aanmeldingen die ik nu heb (2) zijn beide pro doordeweeks (voorkeur eind feb)
Ik denk dat ik 25-01-2008 aanhou als laatste inschrijf dag. Dan wordt het makkelijker afspraken maken, omdat je dan weet hoeveel mensen er meegaan.
Maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, en ik (we ) ga(an) ons best doen om er een gelaagde dag van te maken!!!
Ook niet vergeten fototoestellen en evt videocamera's

Groetjes Bertine

ey mooi.

dan hoef ik het niet bij te houden.
zal ik de mail's blijven doorsturen, of zal ik je gewoon het w8 woord geven, wel zo makkelijk haha.

xxx martine

Hoi hoi,

Als jullie je opgeven, zouden jullie je woonplaats erbij willen zetten?????
In principe is de bedoeling dat het in of rond utrecht zich gaat afspelen....., alleen voor het geval dat!!!!

Groetjes Bertine

ps evt ook handig voor carpoolen??????

Terug
Bovenaan