OPGEVEN FORUMDAG

Forumdag

Wie:
Annelies: voorkeur februari, in maart alleen doordeweeks (lieszje)
Gerritje: eind februari, voorkeur doordeweeks (griebelbaby)
Cathelijne: voorkeur (ivm werk) weekend, high tea (cu78)
Gyongy: (lijst sturen)
Saskia: voorkeur weekend, anders di/woe -> voorstel zaaltje huren oid

Waar:
• Ballorig Houten (wel entreegeld volw, terwijl wij niks doen….)
• Hotel vd Valk (evt navragen of high tea mogelijk is)
• Ergens een zaaltje (maar is moeilijk via internet te zoeken en ben niet bekend)
•

Hoop dat het een beetje te lezen is

Groetjes Bertine

Ik reageer nog even via hier aangezien dat ook mocht las is :eek:)

Ik woon in Apeldoorn nog even erbij vermelden.
Als het in Februari is dan kan het ook in een weekend, in Maart ga ik weer werken.

Voor mij valt het weekend van 2-3 Februari alleen wel af want dan is het namelijk Carnaval!

xx Lies

hoi hoi

ik zou er ook wel graag bij willen zijn ja
de eerste week van febr kan ik ook niet want dan is het carnaval
en moet ik me man helpen achter de bar in het weekend
het 2de weekend van februarie dus de 9de   geef ik een kraamfeest en zijn mijn ouder dr in het weekend dus kan ik ook niet

voor mij zou ook het laatste weekend van februarie het beste zijn

misschien een tip   www.bestwesternhotels.nl  heb daar gewerkt zitten door heel nederland   hebben vaak ook zalen   en high tea kan daar ook meestal wel
van de valk   hebben ook vaak zaaltjes   dat is ook wel fijna wand dan kun je alle baby's beter kwijd en kinderwagens   en misschien kan high tea ook wel in het zaaltje  

groetjes soraya  

Lijkt me leuk om mee te gaan. Ik woon in Houten dus alles rondom Utrecht is voor mij dichtbij.
Ballorig zou ik niet doen met die baby'tjes. Zo lawaaierig. Tenzij er veel oudere kinderen zijn die meegaan, daar is het wel leuk voor. Je betaalt alleen voor de kinderen, dus de volwassenen zijn gratis.
Een zaaltje huren is wel handig denk ik, afhankelijk van met hoeveel we zijn. Met 10-15 man zou het misschien nog "gewoon" ergens kunnen maar als het er meer worden is een aparte ruimte wel handig.
Ik zou het liefst door de week afspreken (in het weekend zit het bij ons al snel vol, nu ook nog veel kraamvisite in de weekenden). Als we het in februari zouden doen, is iedereen nog met verlof toch?

Groetjes,
Gyöngy

Ik vind het een heel leuk initiatief, een forumdag!!
Ik vind het idee van een zaaltje super, is ook vaak langs de weg dus makkelijk te bereiken. Ballorig lijkt me voor slechte slapers ook erg onrustig! In een bos of park met een leuk theehuis erbij lijkt me ook leuk, kunnen we ook een stuk lopen. Maar dan moet je inderdaad met niet teveel zijn.
Wat is precies de bedoeling, komen we met mannen en andere kinderen, of alleen met baby's?? En als de andere kinderen meegaan, wat is er voor hen in zo'n zaaltje? Maar wat speelgoed meenemen??
Ik moet de laaste week van feb weer werken, maar alleen op di en do.
Weekend of door de week maakt mij niet zoveel uit verder.

Ik ben wel een muts op de snelweg.. Raak altijd de weg kwijt en dan steigt de paniek.
Dus mocht er iemand in omgeving Amsterdam wonen?? Ik woon zelf in Aalsmeer. Ik rij graag mee of achter iemand aan...
Groetjes Annemarie

Hey hey,

Ik wil ook graag komen. Wanneer maakt mij niet uit....maar wel in februari.
Verder kom ik met de auto en zo het fijn zijn als er voldoende parkeer gelegendheid is en makkelijk te vinden. Kom uit Friesland en hier is het relatie rustig op de weg.....dus een drukke stad ben ik niet gewend. Dus daarom hoop ik dat het makkelijk te bereiken is.

Hopelijk allemaal tot ziens in februari

Groetjes

Ik geloof dat ik de 1e ben die weer mag gaan werken... 19 FEBRUARI is voor mij al weer de grote dag!

Een zaal huren in een hotel is ontzettend duur. Als je in een eetgelegenheid afspreekt en daar een high tea of zo doet, dan heb je geen kosten van de zaalhuur. Dat was de reden van mijn voorstel. Ik heb even gekeken op internet, maar er is zoveel keus aan restaurants waar je met groepen een high tea kan doen. Ik zoek nog even verder naar een restaurant waar je makkelijk met kinderwagens kan komen en dicht bij het station voor de treinreizigers. Als ik iets gevonden heb zal ik het voorstel hier ook wel weer plaatsten!

groetjes Cathelijne

Terug
Bovenaan