Opgewonden standje!!

He, meiden,
Nou vandaag toch wat meegemaakt, echt ik kan er nog niet over uit, (ben trouwens di. gewoon weer ongi geworden)dus vandaag naar de gyn.om uitleg te krijgen over de pen-injectie gonal-f, mn eigen gyn. was er niet,ik moest naar de poli op de kraamafdeling, vond ik al vreemd, en kreeg dus voor ons ,een vreemde gyn. Toen we aan de beurt waren, vroeg hij wat we hier in godsnaam kwamen doen ,"op deze afd. kan ik jullie niet helpen, daar is het hier niet voor" etc,etc. Duidelijk gezegt dat we hier naar toe zijn gestuurd omdat er maar 1 gyn.de poli deed (hij dus)Hij ging tekeer, ik wist echt niet waar hij last van had, ook tegen zn secretaresse, echt belachelijk!! Gelukkig was ik in een goede assertieve bui, voor t zelfde geld klap je dicht, en heb duidelijk verteld dat ik echt niet voor niets kom, ik laat me niet wegsturen dan gaat er weer een mnd. voorbij, ja daar kan ik dan niets aan doen,was zn antw. grrrrgrrr, nou ik ook niet dus wil vandaag uitleg en dan beginnen met de hormonen. Moest na t spreek uur weer komen dan had hij alle tijd voor me (potverd. mn man extra een uur vrij genomen van zn werk, heb ik trouwens ook wel gezegt).Gelukkig was hij toen rustiger (ik was al helemaal weer voorbereid) maar hij bood ook zn excuses aan,gezegt dat dat ook wel mocht na zoiets, zei ook dat hij soms zo,n opgewonden mannetje kan zijn, dus dat vond ik wel netjes van hem, maar ik kom er nog wel met mn eigen gyn. op terug, dit kan toch niet, je zou je maar niet kunnen verweren, hou je nog trauma,s aan over, o,o en dat werkt met mensen, maar goed wel weer heel wat te vertellen en gelukkig was het bij mij gebeurt en hopelijk niet bij een heel onzeker iemand ofzo en.,........ik ga morgen met de pen-injecties beginnen, vind dit wel spannend, hoop alleen dat ik geen last van bijwerkingen heb.....afwachten maar weer.
Wat een verhaal weer , spreek jullie snel en succes met alles
Iedereen die trouwens zwanger is onwijs GEFELICITEERD, het virus is echt toe geslagen, joegeeee(of zoiets)en nu wij nog (ieder die t nog niet is dan he) JOep Doei en de groeten,Pluk

He Pluk, ik keek net even hier voor het slapen gaan en zag je dat gereageerd had.....Balen dus..wel ongesteld geworden en dan ook nog zo'n gyn. Wordt je helemaal blij van idd.
Ik hoop ook voor je dat je met die peninjecties geen last gaat krijgen van bijwerkingen, dat maakt het dan wel wat moeilijker he......

Veel succes en ik spreek je snel weer...

Liefs Hendrika................

Hoi pluk,

Jeetje, wat een toestanden zeg! Wat een enorme eikel! Wat goed dat jij zo gereageerd hebt en je niet hebt laten afschrikken door die gyn! Ik had ook al zo een rare,,die vertelde dat ik deze maand maar veilig moest gaan vrijen, want een 2-ling is niet leuk,,,hoe kunnen ze zo bot zijn!! En inderdaad dat werkt met mensen! Jammer dat je weer ongi geworden bent bah,,,echt klote soms he!! Waarvoor dienen die injecties precies?? Heel veel sterkte, want het klinkt erg eng!! Hou je taai

Liefs moi xxx

Jullie zijn snel met een reactie, leuk hoor.
Ach ja sommige gyn. die denken dat ze alles kunnen maken, gelukkig is mn eigen gyn. ontzettend leuk.
Was nu niet zo teleurgesteld dat ik ongi werd, ik ga echt nu voor de injecties, dit is net zoiets als clomid, ook hormonen dus om je folikels te laten rijpen, of hoe zeg je dat, dit med. is nog vrij nieuw en mn gyn. is hier erg tevreden over, je moet je dan elke dag (5 dagen geloof ik) spuiten, vind ik niet eng want dat deeed ik ook al met de pregnyl (bij ki die wekt je ei-sprong op)en dan de 10e dag ongeveer moet je voor inwendige echo en als de folikels er dan goed uit zien mag ik weer pregnyl gaan spuiten en dan +- 36 uur nadien word ik weer geinsemineerd, dus dit is nu wel even spannend.
Reageer jij nog sterk op de clomid dan Moi??, dit gebruik jij toch ook nog niet zo lang??
Ik hou me zeker taaaaai, doen jullie dit ook ??? Jullie ook veel succes met alles en tot (heel) snel.
Groetjes pluk

Ik heb nu de eerste kuur clomid erop zitten en wacht nu op mijn eisprong! Ik hoop dat het aanslaat!! We wachten af en hopen op het beste!!

Succes ik hoop dat het ons allen snel gaat lukken!

Liefs moi xx

hoi hoi pluk
ik spuit zelf ook gonalf met de pen injectie.
ik ben wel wat kilootjes aan gekomen sinds ik dat bebruik maar bij mijn slaat het elke maand nog goed aan moet jij dan ook steeds terug voor inwendige echo`s?
maar echte bijwerkingen heb ik niet echt soms wel erg moe kan daar ook aan liggen zei mijn gyn.
ik wens je veel sterkte er mee

groetjes joyce22

Heee Pluk,

Youre back! Balen meid dat je toch weer ongi bent geworden...
Super dat je zo lekker assertief was tegen die ... Echt bot gewoon!
Goed dat je hebt doorgezet en daardoor nu met GonalF bezig bent. Jullie hebben het steeds over een peninjectie, ken ik niet!
Bedoel je daarmee zo'n 'injectieveer' waardoor je de naald er niet zo ziet ingaan? Die gebruik ik wel altijd, manlief dan bedoel ik ;)
Ik hoop echt voor je dat je mooie follikeltjes zult hebben over 9 daagjes meid!
Ik zit zelf ook weer in de wachtweken. Heb nu 2 dgn. last van m'n buik, waarschijnlijk doordat ik maarliefst 6x gonalf moest spuiten omdat de groei langzamer dan anders verliep deze keer. Het is dan zo dat je ook nog heel veel kleine eiblaasjes aanmaakt (leek op echo bij mij net een 'wolkendek') en die moet je baarmoeder allemaal nog afvoeren. Heb advies hier gekregen om veel water te drinken en dat helpt wel redelijk.
Laat je niet afschrikken door mijn verhaal hoor! Verschilt pp en per keer.
Spannend dus meid!
Succes met spuiten,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan