Opgewonden standje!!

He, meiden,
Bedankt voor jullie reactie!! Echt tof!
Zo,n pen-injectie, is die pen (spuit,lijkt op n dikke pen) waarmee je je zelf (of je partner)injecteerd, ik moet do. de 24e al voor een inwendige echo (ja, ik moet dus ook steeds terug komen voor een inwendige echo) en we gaan de 25+26e naar de efteling, dus ik hoop dat mn follikels dan nog niet goed zijn en anders gaan we gewoon zelf als een gek klussen, dan maar zo, moet toch ook lukken!
Suus, jij moest altijd de 9e dag komen voor een inwendige echo??Als dat bij mij ook zo is dan zit ik wel goed wat t bezoek aan de efteling betreft dus dat zou mooi zijn.En ik schrik niet van je verhaal hoor, vind het alleen maar leuk om verhalen te delen maar ik zal zeker je tip opvolgen om veel water te drinken, dit is altijd goed.
Moest je dan 6 dagen spuiten met de gonal, bedoel je dat met 6x spuiten?? of 6 x een week? Met welke hoeveelheid spuit\spoot jij dan? Ik met 50 per dag en dan 7 dagen achter elkaar, volgens mij is het echt bij iedereen weer anders? Hoe ga jij dan nu verder omdat t nog even moet wachten met de ivf, neem je even een pauze of ga je nog even verder met de iui???
He, meiden, succes met alles, spreek jullie snel weer !!!!

He lieve Pluk,

Bedankt voor je uitleg van de peninjectie, wat ik niet begrijp is waar het voor dient!
Is wel grappig, op een andere site las ik het als tip (om ook zelf te klussen, net voordat je eisprongopwekker kreeg).
Ik heb een cyclus van 26 dagen dus mijn vruchtbare dgn. zijn meestal op 11 à 12e dag, dus op dag 10 was mijn echo. Ik moest vanaf cyclusdag 3 om de dag een GonalFinjectie zetten van 15 cc. Ik heb 2 iui's gehad waarbij ik met 3 injecties van 15 cc 2 mooie grote follikels had (2 mm doorsnee), maar bij de laatste iui had ik vertraging in de groei (gek hoor!) en moest ik tot 6x 15 cc blijven spuiten om aan de follikelgrootte van 2 mm te komen, maar toen had mn gyn. de inseminatie te laat gepland (de muts) waardoor ik dus mn eisprong had gemist.
Mijn ei blijft dan wel 12 in leven, maarja. Nu dus alweer ongi :(
Ik weet eerlijk gezegd niet wat we nu doen, ik denk rustig aan doen want het is ook zomerstop in de ziekenhuizen. Misschien lukt een extra iui nog maar misschien is pauze ook wel heel goed.
Ik ben wel heel blij dat de intake net 4 dagen voor onze vakantie staat, dan kunnen we daarna verder.
Ik duim flink dat de GonalF bij jou meteen zn werk doen en dat het bingo is meid! Zou geweldig zijn!
Tot snel,
lfs. Suus

He meid,
Bedankt voor je uitleg, je moet er nog maar eens over nadenken of je wel of niet een pauze inlast, ze zeggen ook wel vaak dat dat best eens goed is, maar ja er gaat dan wel weer tijd overheen, wel spannend zeg ivf, gaat vast goed komen, we gaan ervoor.
he spreek je snel, veel plezier bij de voetbal en prettig weekend (als je dit nog voor t weekend leest?)
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan