Opkruipende jurkjes

<p>Goedemiddag! (Alweer bijna avond inmiddels:))</p><p>Ik vind dit echt een geweldig platform! Iedereen kan zijn verhaal delen met tips en verhalen voor de ander. Laatste tijd lees ik alleen wel veel erge verhalen van kinderen of mede moeders met problemen. Dus ik dacht, ik vertel een keer een erg grappig (en enorm gênant) verhaal! </p><p>Iedereen heeft er denk ik wel eens last van gehad: Te korte of opkruipende jurkjes. Ik kan daar zeker over meepraten :)</p><p>In 2013 was ik 21 jaar. Ik was samen met mijn vriend op een zomerse vakantie op Tenerife, heerlijk! op een avond gingen we naar een soort kermisachtig feest op een plein in het dorp waar we verbleven. Ik had die dag vanwege het enorm warme weer natuurlijk een redelijk flink kort zomerjurkje aan. En ja.... de fout die ik maakte: ik had uit de stress en haast die we hadden geen slipje aangedaan. maar goed, we hadden het harstikke gezellig en vermaakte ons goed. Laat in de avond kwamen we bij een soort mini-kermis waar ook een soort rodeostier te vinden was waar je op kunt rijden (je kent hem vast wel) Het was niet zo druk, dus mijn vriend besloot erop te gaan. toen hij klaar was , vroeg hij of ik erop ging. ik twijfelde eventjes maar besloot toch op de stier te gaan zitten, ik hield mijn jurkje wel gwn vast ofzo iets. Maar goed, toen ik erop zat ging het twee rondjes prima toen ik mijn jurkje omhoog voelde gaan, iedereen kon mn bilspleet al zien....  snel deed ik hem omhoog maar met een hand was dat moeilijker dan gedacht en het bleef zitten, daarna kreeg ik mn jurk wel naar beneden maar even later ging hij weer omhoog. het meest gênante moment uit mijn leven! De rest zal ik achterwege laten... Ik deed er alles aan om het jurkje omlaag te trekken maar eindigde met mijn blote billen. Haha, even een grappig verhaaltje tussendoor dus. </p><p>Een jaar later kwam ik erachter dat het was gefilmd en op Dumpert en andere platformen gezet was.... Dus degene die geïnteresseerd zijn! Haha grapje natuurlijk. Laatste wat ik wil zeggen is nog een tip: draag nooit een zomerjurkje op een rodeostier!!</p><p> </p><p>Sara:)</p>
 
Terug
Bovenaan