opletten?

Hoi Dames,

Ik ben dus wel erg mieperig. sorrie!!  Ben in ronde 6 en
Ik let namelijk wel degelijk op wat ik eet als ik weer richting de NOD gaat. als ik de RD heb dan drink ik wel weer lekker een wijntje en eet ik rosbief en filet american etc.
Als het echt niet anders kan dan drink ik wel een wijntje rond mijn NOD, ben namelijk een echt liefhebber en anders valt het wel heel erg op bij vrienden en fam dat we bezig zijn, maar als het even niet hoeft rond de spannende dagen sla ik het zeker af.    
Ook ga ik rond de NOD met een extra handdoek op mijn buik onder de zonnebank,   wil geen risico's nemen met een kleintje. Roken doe ik gelukkig niet.
Eigenlijk

Liefs,
Pebbles

Hey ladies,

ik ben er ook wel wat allerter op.

Vanaf de dag dat ik ongi ben, lekker eten en drinken waar ik trek in heb. Vanaf mijn ei, hou ik me aan de regels.  
2 hele goede vriendinnen weten dat we bezig zijn, dus als wij in de risico periode uitgaan of samen zitten, hoef ik niets uit te leggen. Is wel lekker. Eentje is zwanger en de ander heeft een schat van een dochter.

Ik zit wel keurig netjes aan de VSM Puur Mama vit. Al vanaf de laatste strip van de pil.

Groetjes Noelie

Hoi wendolientje,
Ik las net ook in deze topic dat vanaf het moment dat je zwanger test je bloed gaat uitwisselen en dat de nicotine en teer dan dus ook bij je kindje komt. Ook verkleint het de kans op zwanger worden.
Dat was voor mij ook de doorslag om te stoppen. Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, het blijft helemaal jouw keus, jouw lichaam.
Maar ik zou het wel heel rot voor je vinden als je dit niet wist.
Ik vond het ontzettend moeilijk om te stoppen, maar nu ik gestopt ben, voel ik me veeel beter dan toen ik nog rookte, ik dat gun ik iedereen!!

Nogmaals, dit is goed bedoeld, dus ik hoop niet dat je me een bemoeial vindt.. haha...

Groetjes Lies

hoi liesje

nee hoor,  weet dat het slecht is en heb al ervaring ermee heb al een dochterje en die is gewoon helemaal gezond.het was namelijk ook zo dat ik een beetje in een stress periode zat omdat we   een maand of twee daarvoor een kindje hebben verloren aan spini bifida   en heel veel echos kreeg.maar dat hebben we nu ook wel maar nu is het minder stressen dus ik hoop idd dat ik het kan laten.Vind je geen bemoeial hoor.Een vriendin van mij rookte gewoon nog 12 sig op   een dag en dat vond ik heeeeel slecht.Want ik voelde me al schuldig als ik er 1 op stak maar kon het niet laten. groetjes wendy

In het begin deed ik ook heel voorzichtig met alles. Geen alcohol meer, foliumzuur slikken, niet meer roken, maar toen ik na zeven maanden nog niet zwanger was, en het helemaal mijn leven begon te beheersen, ben ik gestopt met dat opletten op alles. Toen mijn familieverpakking foliumzuur op was, heb ik geen nieuwe gekocht.

Als ik nu zin heb ik een wijntje of een sigaret, dan neem ik die. Ik ben ook een fan van filet americain dus... en verder blijf ik natuurlijk gezond eten  haha, maar dat deed ik al!
Ik ben nu een stuk relaxter bezig vind ik zelf, en als ik die positieve test in handen heb, ga ik natuurlijk gelijk weer helemaal extra gezond doen!!

Terug
Bovenaan