Opmerkingen die zo irritant zijn tijdens je zwangerschap!

Ben dus gelukkig niet de enige ??
En idd wat de meeste zeggen het is niet alleen maar negatief... maar zo praten de meeste wel.
 
[quote quote=10521423]Ben dus gelukkig niet de enige ??En idd wat de meeste zeggen het is niet alleen maar negatief… maar zo praten de meeste wel.[/quote]
Voor mij was het wel nogal een horrorervaring. Ik werd na de bevalling juist gek van mensen die vonden dat ik wel moest genieten. Waarvan dan?? Dat kwam echt later pas hoor, na de huilbaby en het zware herstel en de bevalling verwerken. 
 
Iedereen heeft een andere ervaring, wat logisch is.. niet elke baby is hetzelfde of iedereen heeft de zelfde zwangerschap. Ik heb beide keren een horror zwangerschap gehad en bij me 1e ook de bevalling (uiteindelijk spoedkeizersnede). En krijg nu weer een keizersnede. Maar aan sommige dingen kan ik me echt wel irriteren...?‍♀️? ik heb het nu ook heel zwaar. Bekkeninstabiliteit en zwangerschapsdiabetes plus de laatste week weer enorm aan 't spugen. En als mensen dan zeggen je weet waar je het voor doe of de laatste loodjes ughhh daar kan ik slecht tegen. Maar zo heeft iedereen wat anders toch... ☺☺
 
[quote quote=10521539]
Voor mij was het wel nogal een horrorervaring. Ik werd na de bevalling juist gek van mensen die vonden dat ik wel moest genieten. Waarvan dan?? Dat kwam echt later pas hoor, na de huilbaby en het zware herstel en de bevalling verwerken. [/quote]Voor mij was de opmerking tijdens de zwangerschap; geniet ervan, super irritant! Ik heb geen enkele seconde van de zwangerschap genoten ? dus ik snapte het niet en wist nooit wat ik erop moest zeggen…
 
Terug
Bovenaan