opmerkingen..

Hoi hoi..zoals jullie wel weten ben ik in december bevallen van onze zoon kay.Nu hebben we een dochter en een zoon ,een koningskoppel.Waar de mensen nu het lef vandaan halen om steeds weer te zeggen;NU BEN JE WEL KLAAR HE..wat gaat een ander dat wat aan,al wil ik er 10.Nu er een heleboel van ons een meisje en jongetje hebben,zullen jullie dit vast ook wel horen.Moest het ff kwijt.

Groetjes,karin,mama van nicky en kay

Hoi,
Dat vind ik idd ook altijd rotopmerkingen, slaat nergens op, ik heb 3 jongens moet ik wel net zo lang doorgaan voor een meid dan,,haha,,wel een idee natuurlijk!!!
Ik zou gewoon antwoorden nee ik wil er minstens 2 van elk geslacht,,haha,, moet je dan zo'n kop zien,,haha
Lieverd trek het je niet aan mensen vinden het blijkbaar leuk om dat soort onzinnige opmerkingen te maken!!! Zijn vaak nog vrij onbekende ook he?!
Geniet maar lekker van je kindjes en van de 8 die nog gaan komen,,hihi

Groetjes MJ

ik krijg het gelukkig niet te horen ( of we klaar zijn )
ook niet of we doorgaan voor een zoon ( al zou een zoon erbij wel leuk zijn na 2 meiden maar voorlopig niet eerst de meiden na school/psz)

en als ik er wel om gevraagd word of we klaar zijn zeg ik dat ik dat nog niet weet

groetjes maurilla

Heel herkenbaar wij hebben nynke en ben hoogzwanger van een zoon.en wij krijgen ook vaak de opmerking nu maar stoppen hè je hebt straks een jongen en een meid.dan denk ik ook waar bemoei je je mee al wil ik er hierna nog 2 dat moeten we toch zelf weten.ik vind het heel irritant als mensen zich gaan bemoeien met hoeveel Kids we willen

ik was nog niet klaar . Maar dit vind ik nog niet zo erg dan de opmerking waneer zien ze hun vader eens rascistisch bedoelt door een oude vrouw die ik niet eens ken belachelijk he. Ik sta te praten met iemand we gaan voor de tweede was Shanice er nog niet ja moeilijk he zei iemand ik zeg nee joh hardstikke makkelijk en leuk die dachten dat Milton geadopteerd was. Die stonden zelf voor .........
Mensen moeten altijd wel een opmerking maken.
We leven eenmaal in een kromme maatschappij

Jaja, dit werd ons ook vaak gezegd na de tweede..... toen we dus een jongen en een meisje hadden. Ik heb ze lekker laten kletsen, en we hebben daarna nog 2 meiden gekregen!!!! Mensen zeggen vaak ook maar wat om het gesprek op gang te houden, haha...... :).

Tja, ik krijg ook van die geweldige opmerkingen, tweede zoon is onderweg (34w6d) en dat ik weer een zoon krijg zou niet leuk zijn voor mij, wel voor de vader....

Iedere onbekende weet altijd zo makkelijk ergens een oordeel over te geven, het is eigenlijk zonde van mijn energie om er boos over te worden, en toch gebeurt het.

Ook zou ik wel doorgaan voor een meid. Wij weten helemaal nog niet of we het bij 2, 3 of mieer kindjes willen laten, mogen we eerst even genieten als zoonlief 2 gezond en wel te wereld mag komen binnenkort???

Rina

Terug
Bovenaan